Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
palstalla vaiAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:no kannattaa vähän miettiä mitä laittaa aloitukseksi...
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:palstalla vaiAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:no kannattaa vähän miettiä mitä laittaa aloitukseksi...mä mietin vain oikeassa elämässä,täällä keskustelen kaikista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja tästäkin sitte piti tehdä numero oikeen omalla otsikolla.
Mieti nyt vähän!!Ite provosoit jengiä ja sitte itket!Luuletko sä olevasi ainoa ulkomaalainen tällä palstalla?Mä tiedän montakin,mut ei ne tollasta numeroa siittä!
tiedän olen ärsyttävä ,antakaa minulle moppi kädeen menen mielummin siivoamaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ja tästäkin sitte piti tehdä numero oikeen omalla otsikolla.
Mieti nyt vähän!!Ite provosoit jengiä ja sitte itket!Luuletko sä olevasi ainoa ulkomaalainen tällä palstalla?Mä tiedän montakin,mut ei ne tollasta numeroa siittä!
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:tiedän olen ärsyttävä ,antakaa minulle moppi kädeen menen mielummin siivoamaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ja tästäkin sitte piti tehdä numero oikeen omalla otsikolla.
Mieti nyt vähän!!Ite provosoit jengiä ja sitte itket!Luuletko sä olevasi ainoa ulkomaalainen tällä palstalla?Mä tiedän montakin,mut ei ne tollasta numeroa siittä!![]()
ja tämä mä pesailen ihan mielelläniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja tästäkin sitte piti tehdä numero oikeen omalla otsikolla.
No niimpä. Kaikki muut keskustelee ihan normaalisti eikä tee kauheeta numeroa joka hemmetin asiasta..
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Modejahan se väittely aina eniten häiritsee.![]()
mikä teksti?Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:tiedän olen ärsyttävä ,antakaa minulle moppi kädeen menen mielummin siivoamaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ja tästäkin sitte piti tehdä numero oikeen omalla otsikolla.
Mieti nyt vähän!!Ite provosoit jengiä ja sitte itket!Luuletko sä olevasi ainoa ulkomaalainen tällä palstalla?Mä tiedän montakin,mut ei ne tollasta numeroa siittä!![]()
Joo,siivoo sun teksti samalla kerta. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Modejahan se väittely aina eniten häiritsee.![]()
Ja sua häirittee modet näemmä eniten! Kasva kuule aikuiseksi sinäkin. Vai harmittaako kun ei musta "uskalla"enää harmailla?
Jonkun nekin 20 sivuset ketjut on pysäytettävä..
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mikä teksti?Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:tiedän olen ärsyttävä ,antakaa minulle moppi kädeen menen mielummin siivoamaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ja tästäkin sitte piti tehdä numero oikeen omalla otsikolla.
Joo,siivoo sun teksti samalla kerta. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Modejahan se väittely aina eniten häiritsee.![]()
Ja sua häirittee modet näemmä eniten! Kasva kuule aikuiseksi sinäkin. Vai harmittaako kun ei musta "uskalla"enää harmailla?
Miten nin ei musta uskalla harmailla?
Täysin aikuista musta ei tule koskaan, toivon niin. =)
Ja ai niin, en todellakaan ole ainoa jota modet häiritsee...
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mutta mun mielestäni että hyvää jos sellaiset ketjut poistetaan ,kun sielä ei ole mitään kun tapellu ja jotkut haukuvat liikakin toisia,en ymmärrä miks monet eivät uskalla sen tehä mustana,mä ainakin olen suorasanainen ja ei yhdestä ihmisestä kun minusta tarvi tehä päätelmia minkäläiset V..tai V...ovat jos mä oon sellainen se on mun luonne tai jokaisesta kansalaisuudesta vähesen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Modejahan se väittely aina eniten häiritsee.![]()
Miten nin ei musta uskalla harmailla?
Täysin aikuista musta ei tule koskaan, toivon niin. =)
Ja ai niin, en todellakaan ole ainoa jota modet häiritsee...
Sinä ja Pintelin siitä jokatapauksessa eniten poraatte...
Alkuperäinen kirjoittaja Inkku:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mutta mun mielestäni että hyvää jos sellaiset ketjut poistetaan ,kun sielä ei ole mitään kun tapellu ja jotkut haukuvat liikakin toisia,en ymmärrä miks monet eivät uskalla sen tehä mustana,mä ainakin olen suorasanainen ja ei yhdestä ihmisestä kun minusta tarvi tehä päätelmia minkäläiset V..tai V...ovat jos mä oon sellainen se on mun luonne tai jokaisesta kansalaisuudesta vähesen![]()
![]()
Mitä väliä sillä on, onko musta nikki vai harmaa. En mä ketään siltikään tunne? Ihan yhtä ja sama asia..
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Inkku:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mutta mun mielestäni että hyvää jos sellaiset ketjut poistetaan ,kun sielä ei ole mitään kun tapellu ja jotkut haukuvat liikakin toisia,en ymmärrä miks monet eivät uskalla sen tehä mustana,mä ainakin olen suorasanainen ja ei yhdestä ihmisestä kun minusta tarvi tehä päätelmia minkäläiset V..tai V...ovat jos mä oon sellainen se on mun luonne tai jokaisesta kansalaisuudesta vähesen![]()
![]()
Mitä väliä sillä on, onko musta nikki vai harmaa. En mä ketään siltikään tunne? Ihan yhtä ja sama asia..
on se kyllä väliä jos joku musta nikki esim.haukku toisia,hän saa vaan negativiinen maine,eikä hänelle kukaan rupee vastailemaan,siitä kaikki tietävät
En ole velho enkä taikuri en voi kaikea mielyttä,jos mua ei kiinosta tai ärsyttä toiset ketjut olen vastamatta/avamattaAlkuperäinen kirjoittaja Inkku:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Inkku:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mutta mun mielestäni että hyvää jos sellaiset ketjut poistetaan ,kun sielä ei ole mitään kun tapellu ja jotkut haukuvat liikakin toisia,en ymmärrä miks monet eivät uskalla sen tehä mustana,mä ainakin olen suorasanainen ja ei yhdestä ihmisestä kun minusta tarvi tehä päätelmia minkäläiset V..tai V...ovat jos mä oon sellainen se on mun luonne tai jokaisesta kansalaisuudesta vähesen![]()
![]()
on se kyllä väliä jos joku musta nikki esim.haukku toisia,hän saa vaan negativiinen maine,eikä hänelle kukaan rupee vastailemaan,siitä kaikki tietävät
Pöh...Kannattaisi koittaa palstailla sillai mukavasti, muita kauheesti ärsyttämättä. Joskus voi miettiä mitä kirjoittaa.