Kiittäkää nyt ainakin lapsensa hoitavia lastenhoitajia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomiohuomio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huomiohuomio

Vieras
Nyt kun kotiäitiydestä yritetään tehdä kirosanaa, niin haluaisin huomauttaa, että ainakin yksi ryhmä tekee parhaiten, jos hoitaa itse lapsensa: kunnalliset lastenhoitajat ja lastentarhanopettajat.

Samalla kun yleensä nämä useampilapsiset perheet säästävät kaupungin päivähoitokuluja 1000e/lapsi, heidän palkkansa säästyy eurolleen muuhun käyttöön. Tarjoavat samalla työpaikan aloitteleville hoitajille ym ym.

Oudolta tuntuisi kiittää jotain pk:n työntekijää siitä että hän hoitaa kotona omia lapsiaan. Yhtä oudolta kuin se että joku kiittäisi minua omien lasteni hoidosta.

Toki omien lasten ollessa päiväkoti-ikäisiä tuli aina lukukauden lopussa (ja usein muutenkin) kiitettyä heitä jotka tuolla hoitivat lapsiani.

[QUOTE="vieras";27560441]Tuttavaperheen erityislastentarhanopettajan omat lapset ovat perhepäivähoidossa. Mitä se kertoo hänen ajattelustaan suhteessa päiväkotiin ja päivähoitoon?[/QUOTE]

Kummin kaimani siskontytön tädin, päiväkodin johtajan, omat lapset ovat päiväkodissa. Mitä se kertoo hänen ajattelustaan suhteessa päiväkotiin ja päivähoitoon?

Siis mikä kysymys toi nyt on. Jokaisella on oma mielipiteensä, oli sitten ammatiltaan mikä tahansa. Aika monen päiväkodissa työskentelevän omat lapset ovat päiväkodissa. Ja niiden joiden eivät, ovat muualla hoidossa. Toiset tykkää isoista ryhmistä, toiset pienistä. Toiset haluavat monta hoitajaa, toiset yhden jne.

[QUOTE="vieras";27560441]Tuttavaperheen erityislastentarhanopettajan omat lapset ovat perhepäivähoidossa. Mitä se kertoo hänen ajattelustaan suhteessa päiväkotiin ja päivähoitoon?[/QUOTE]

Meidän naapurin täti on päiväkodissa töissä. Hänen lapsensa oli samassa ryhmässä hoidossa päiväkodissa minun lapseni kanssa. Mitä se kertoo hänen ajattelustaan suhteessa päiväkotiin ja päivähoitoon.

Yhteistyössä