Kiitti vaan posti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pistin snellmanille palautetta kun mun keräilymuki ei ole tullut vieläkään vaikka lähetin ainakin viikko ennenkuin keräysaika loppui. No, ei ole mun tietoja siellä postitettavien listalla eli posti on kadottanu sen kirjeen! Ja takuulla oli merkki ja ihan oikea osoite. Kyllä harmittaa, älyttömästi ostettiin kinkkua, että saadaan se muki ja näin kävi. :(

Ei kai snellmannilta mukit loppuneet ja pitää jotain vastailla?
No posti on kyllä huonontunut laatutekijöiden suhteessa,
taitaa tietoisestikin tehdä heikennyksiä kertoen ne parannuksina!
Odotellaan mullekin 4 mukia tulematta.

mulla kanssa hävisi jonnekin 2 kirjekuorta jotka lähetin ainulle :kieh:
soitin ainulle ja ihmettelin miksi kalentereita ei ole tullut ja siel ei näkynyt mitään tietoa et oisin ees mitään sinne lähettänyt, mut lähettivät kumminkin kalenterit :flower:

missähä mättää?!

mä voin koittaa kysästä äijältä jos mukejo on vielä (on siellä töissä ) ja jos on niin voitte sit soittaa ja sanoo että haluutte ne nyt eikä heti...

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mulla kanssa hävisi jonnekin 2 kirjekuorta jotka lähetin ainulle :kieh:
soitin ainulle ja ihmettelin miksi kalentereita ei ole tullut ja siel ei näkynyt mitään tietoa et oisin ees mitään sinne lähettänyt, mut lähettivät kumminkin kalenterit :flower:

no mä en usko, että lähettävät mulle sitä mukia :( harmittaa kyllä tosi paljon kun muutenkin keräilen kaikkea arabiaa... en viiti huutiksesta ostaa kalliilla samaa mukia josta tavallaan olen jo maksanut 20 kinkkupaketin verran :( paska.

Hmm, eihän tuo nyt niin kauheaa ole jos tuollainen kirje hukkuu matkalla... Itelle kävi ennen digikameroita että valokuvat hävisi matkalla jonnekkin eikä niitä koskaan löytynyt, se jo harmitti!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Hmm, eihän tuo nyt niin kauheaa ole jos tuollainen kirje hukkuu matkalla... Itelle kävi ennen digikameroita että valokuvat hävisi matkalla jonnekkin eikä niitä koskaan löytynyt, se jo harmitti!

niin eihän se mitään tavatonta ole että kirjeitä häviää... mutta olis edes joku tarpeettomampi kirje hävinny, ois pitänyt itse viedä se henk. koht. sinne snellmannille niin ei ois hävinny!!!