Kilhasormuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiia87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiia87

Vieras
Millainen kihlasormus sinulla on?

Onko miehellänne samanlainen kuin sinulla?

Saako mielestäsi kihlasormuksessa olla timantteja, vai pitääkö se olla ns. perus sormus?

Ihan sileä keltakultainen perusmalla, ei ihan ohut, mut ei paksukaan.
Ukolla samanlainen.
Mä jotenkin ajattelen, et kihlan kuuluu olla sileä, että sit vihkisormuksessa voi olla koristuksia enemmän =) tai sit ollaan vaan oltu köyhiä :whistle:

Meillä ei ole kihlasormuksia ollenkaan, menimme suoraan naimisiin. Emme halunneet kihlautua sormuksin. Ex avokin kans olin kihloissa ja sillon halusin perinteisen keltakultaisen sileän sormuksen. olen kuullut joskus että kihlasormus pitää olla yhtenäinen ei saa "kivellä rikkoa" ( siis jalokivellä) yhteistä kultaista taipaletta siis näitä ihme uskomuksia ja auttoko meidän tapauksessa jaskan marjat ero tuli ennen häitä edes hääpäivää ehditty sopia. Olimme pitkään kihloissa. ja sillon päätin jos vielä rinnalle löydän aviomies ainesta omaavan ukkokullan en mene kihloihin vaan suoraan naimisiin ja kun se tuntuu siltä niin ei ootella vuosi tolkulla niin kuin kihloissa ollessa monesti tehään.
nyksän kanssa oltiin yhes 3 v yhdes ja ukko kosas ja samantien päivä lyötiin lukkoon ja alettiin häitä suunnittelemaan. Nyt 6 vuotta avioelämää takana <3
Vihkisormukseen halusin monta kiveä, just uhmatakseni kaikenmaailma uskomuksia =)

meil on hopeiset pirunnyrkit... saapa nähä miten mein käy,ku sormukset ei oo "kivellä rikottuja", mut moneen osaan ne kyllä tahtoessa tai huolimattomasti pois otettaessa menee. Niin ja aikasta monta vuotta on jo kihloissa oltu.. on kyl aikoinaan sovittu et 2010 mentäs naimisiin,mut nyt ku siihen ei enää oo ku kaks vuotta,ni musta tuntuu etten kerkeä järjestää sellasia häitä ku haluan :whistle: kauhee stressi pelkästä ajatuksesta :laugh:

meillä on ihan vaan sileet kultaiset, pikkasen leveemmät.. tai siis miehellä on paljonkin leveempi kuin mulla... :D oisko miltei 1cm levyinen... mulla on 5mm
oisin halunnu hopeiset mutta kun ei löytynyt sileitä leveitä hopeisia.. :snotty: tai siis löyty yhet mutta ne makso vaan 8? niin tuntu jotenkin liian halvoilta... :ashamed:

Meillä tuollaiset kummallakin, mutta ilman timantteja. Ovat puoliksi valko- ja keltakultaa. Sanoin, että haluan timantit sitten vihkisormukseen... Mutta tähän vaan tuntuu olevan niin vaikee löytää sopivaa sormusta jatkeeksi...

381512T.jpg

Yhteistyössä