kiloihin kyllästynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lankeemus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lankeemus

Vieras
mä oon niin kyllästynyt, turhautunut, pettynyt ja vihainen itselleni. ongelma on syöminen, koko aika, mitä tahansa, varsinkin makeaa.
oon yrittänyt laihduttaa syömättä niin paljoa mutta aina lankena, en edes pääse kunnolla alkuun. kerran kokeilin hiilidyhraatitonta dieettiä, viikon, laihduin heti 2kg, taas lankesin. en enää jaksa. liikun tosi vähän.
raskaudesta jäi kiloja, sitä ennekin oli kiloja..
mitä mä teen kuinka saan itseäni otettua niskasta kiinni?
mitä vinkkiä te suosittelette?
onko jotain kerhoa clubia mihin ootte liittyneet kertokaa kokemuksia hyvistä ja huonoista puolista, kiitos!

Minä aloitin kuusi viikkoa sitten karkkilakon. Sen myötä on vähentynyt kaikki muukin makean syöminen. Ei ollenkaan tee mieli pullaa, keksiä yms. kahvin kanssa. Pari kiloakin on lähtenyt ja nyt aloin pitkästä aikaa taas juosta, niin eiköhän kilot karise. Mulla niitä ei tosin ole kuin 4-5 kg karistettavana.

jos alottaisit vaikka makean välttämisellä ja söisit muuta makean nälkään, minä uskon että jos laihtusit sillä pari kiloa niin se antaisi potkua muun syömisen tarkkailemiseseen :) ja turha sitä on surra jos joskus sortuu makeaankin, kunhan taas jatkaa siitä mihin jäi.

Yhteistyössä