KILOPINO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lianna

Vieras
Onko ketään enää mukana?
Viime viikolla olin tosiaan kipeänä, mahataudissa, joten en laittanut painoani olleskaan. Nyt tänään sitten on -500g verrattuna kahden viikon takaiseen painoon. Hitaasti lähtee mutta olen tyytyväinen, 4,5kg on lähtenyt kokonaisuudessaan, muutama kilo vielä jäljellä. Mutta kunhan ennen kesää!

Eka kerta kun tännekin pinoudun...
Mullahan painoa tuli kiitettävät 30kg:a raskausaikana, ja synnärille jäi reilu 6kg:a siitä :ashamed:
Imetys ei onnistunut tytön halkion vuoksi (2kk lypsin maitoa) joten tiukka ruokavalio ja liikunta avittavat pudoitusta

Takana nyt 28,4kg:a, tyttö on vajaa 6kk
Vielä tavoitteena 11.6kg:a saada kesään mennessä, mut aika mahdottomalta näyttää.. kunhan nyt alle 70kg:n pääsisi (mulla mittaa 181cm)

ikuisuus operaatiolta tuntuu ja motivaatio välillä hiukan hakusessa...

Niin ja paino sama kuin viime viikolla, joten ei pudotusta tällä kertaa :whistle: :ashamed:

T:Neiti21

Olin viime viikon reissussa, en päässyt koneelle. Nyt siis kahden viikon pudotus yhteensä -1,5kg. Paino nyt 70,6kg, kymmenisen kiloa pudotettavaa vielä....

Mihin kaikki ovat hävinneet??

(Edellinen punnitus: -1000g ja painoa silloin 64,5kg).
Tämän viikon -500g Painoa nyt 64,0
Kokonaispudotus -3,8kg.

Joo tää taitaa kuivua kokoon tää pino.. Kun kukaan ei enää tänne laita painojaan. En tiedä syytä. :S

Eihän anneta kuivua kokoon tämän pinon, eihän? Kannustaa kyllä kun kerran viikossa antaa tuloksen tänne. Kolme kiloa olisi vielä ainakin pudotettavaa jäljellä, ja se kesään mennessä olisi tavoite.

En ole näihin pinoihin ennen vastaillut, mutta laitetaan nyt, ettei "kuivu" kasaan koko pino. Tammikuussa aloitettu karppaus ja yhteensä pudonnut tähän päivään mennessä 6,5kg:a. Punnituspäivänä mulla on aina perjantai ja tänään oli pudonnut 2,1kg:a, jos sen laskee suoraan viime viikosta, jolloin plussasin menkkojen takia n.kilon. Todellisempi painonlasku oli 800g/vko.

Mulla ois tarkoitus alkaa painon pudotukseen, mut ku on vauvanteko hommatkin meneillään... Mut kai sitä kuntoilla saa ja syödä terveellisemmin vaikka vauvaa yrittääkin? Mitenhän se vaikuttaa raskautumiseen...onko kellään tietoa?

Yhteistyössä