kilpailutin tuossa sit kampaamoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just

Vieras
kun kaveri on yleensä leikannut mun lapsen hiukset se pyytää leikkuusta 10e ajattelin sit että en viiti aina sinne kun ennen pyysi 5e nyt noisti yhtä äkkiä hintaa. niin mietin että kannttaako pimeenä lastentukasta tuota maksaa. ahneelle. noh 11e oli halvin. paikallisessa 12-13e. että kannattaako pimeenä enä maksaa? no EI. ONHAN SE LAPSENKIN KIVEMPI ISTUA OIKEALLA KAMPAAMO TUOLILLA KUN JOLLAIN KOVALLA JAKKARALLA. otin nyt tuon 11e leikkuun joka on vähän kauvempana kun on menoa siihen lähelle. ja kun paikallisessa ois ollut vasta seuraavallaviikolla aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
et tullu ajatelleeksi että kampaajallakin on vapaa -aika. ja jos hän vapaalla tulee leikkaan hiukset 10e niin maksan mieluusti

hän on parturikampaaja mutta päivääkään ei ole koulunjälkeen sitä työtä tehnyt kuin pimeänä leikkelee kotonaan. että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
et tullu ajatelleeksi että kampaajallakin on vapaa -aika. ja jos hän vapaalla tulee leikkaan hiukset 10e niin maksan mieluusti

hän on parturikampaaja mutta päivääkään ei ole koulunjälkeen sitä työtä tehnyt kuin pimeänä leikkelee kotonaan. että näin.

silti halpa

Se on toki oma valintasi missä haluat lapsesi tukan leikkauttaa. En kannata harmaata taloutta, mutta ei minulla kyllä ole ainoatakaan kaveria jolle en mieluummin antaisi rahojani kuin tuntemattomalle ihmiselle.

Joo, parturi-kampaajille pitää kyllä maksaa muutaman minuutin kotityöstä liikkeen hinnat.

Tietokone tullaan korjaamaan koko päiväksi pelkällä kahvipalkalla...

Noo, onhan sillä atk-jampalla parempi palkka.

Silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Se on toki oma valintasi missä haluat lapsesi tukan leikkauttaa. En kannata harmaata taloutta, mutta ei minulla kyllä ole ainoatakaan kaveria jolle en mieluummin antaisi rahojani kuin tuntemattomalle ihmiselle.

no musta on törkeetä että eka pyydetään 5e sit yhtä äkkiä varoittamatta nostetaan hintaa 10e. arvaas haluanko näin ahneelle " kaverille" maksaa. ja rahan puutteessa hän ei hintaa nosta. ja jos jossain on 11e ja joku viellä siitä verot maksaa. niin ei ole vaikea valinta ainakaan mulle. kun on se aina mukavampi leikkuuttaa kun ei ole 2 lasta pyörimässä viellä siinä jaloissa ja leikkuun tarvitsee kokoajan keskeyttää. kun joku aina haluaa jotain. äiti äiti... entiedä tajuatko mitä tarkoitan. mutta tällä joka leikkaa on 2 mukulaa viellä siellä. jälkikin on aina niin fiiliksestä kiinni.

sanoi kuka mitävaa. mutta tää on poitti että pimeenä pyydetään 10e ja kampaajatekee 11e niin tuo pimee on kallis.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Joo, parturi-kampaajille pitää kyllä maksaa muutaman minuutin kotityöstä liikkeen hinnat.

Tietokone tullaan korjaamaan koko päiväksi pelkällä kahvipalkalla...

Noo, onhan sillä atk-jampalla parempi palkka.

Silti.

tääkin on niin totta ukkoni osaa atk hommia. ja joutu aina ilmasiksi tekemään kiitos palkalla. mutta kyllä saa samaiselle tyypille leikkuusta aina maksaa.

no musta on törkeetä että eka pyydetään 5e sit yhtä äkkiä varoittamatta nostetaan hintaa 10e. arvaas haluanko näin ahneelle " kaverille" maksaa. ja rahan puutteessa hän ei hintaa nosta. ja jos jossain on 11e ja joku viellä siitä verot maksaa. niin ei ole vaikea valinta ainakaan mulle. kun on se aina mukavampi leikkuuttaa kun ei ole 2 lasta pyörimässä viellä siinä jaloissa ja leikkuun tarvitsee kokoajan keskeyttää. kun joku aina haluaa jotain. äiti äiti... entiedä tajuatko mitä tarkoitan. mutta tällä joka leikkaa on 2 mukulaa viellä siellä. jälkikin on aina niin fiiliksestä kiinni.

sanoi kuka mitävaa. mutta tää on poitti että pimeenä pyydetään 10e ja kampaajatekee 11e niin tuo pimee on kallis.

jos parturikampaajat nostais 50% hintojaan niin siitä syntyisi kauhea huuto! mutta kun pimeänä nostaa noin suuren summan hintojaan se on ok ;) näin se menee.

Alkuperäinen kirjoittaja nauraa:

jos parturikampaajat nostais 50% hintojaan niin siitä syntyisi kauhea huuto! mutta kun pimeänä nostaa noin suuren summan hintojaan se on ok ;) näin se menee.

en mäkään maksaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja pihi:

silti halpa

Jos lekurit tekis tuota, että hoitaisivat pimeänä potilaita niin taitas olla eri ääni kellossa. Miksi pimeä työ niin usein sallitaan matalasti koulutetuille, mutta jos hyväpalkkainen lekuri, juristi tms. tekisi tuota niin sitä ei hyvällä katsottaisikaan.

Piemeä työ on pimeää ja kun tuollaista suosii niin se on aina jostain muusta pois. Muut maksaa sitten enemmän veroja, palvelut on huonompia, tukia ei saa jos tarvitsee jne.

Ja pimeä kampaaja vie asiakkaita niiltä kunnollisilta ja rehellisiltä kampaajilta. Itse suosin aina mielummin rehelllistä ihmistä kuin epärehellistä.

Yhteistyössä