Kilpirauhasasioista TIETÄVIÄ paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toimintahäiriöinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksityiselle ja HETI!!!!!
Tuosta ettei lääkitys ole kohdillaan voi oikesti olla haittaa vauvalle.

Itse sain ennen lääkitystä alkuraskauden keskenmenon ja sen jälkeen T4V oli tippunut 9.
Endokirurgi sanoi että ehdottomasti lääkitys mun oireilla,tuolla arvolla ja keskenmenolla.

Olen tietoinen keskenmenon riskistä (pahoittelut sinulle km:sta) ja vaikutuksista vauvaan, siksi kyselenkin tuosta että mihin suuntaan arvot menossa kun molemmat laskee enkä oikein luota yleis- tai neuvolalääkäreihin tässä asiassa. Mutta jos ensi viikon arvot heittää ollenkaan, vaadin lähetteen äippäpolille ja sitä kautta sisätautilääkärille. Neuvolalääkäri vetoaa vaan siihen että hormonit heittelee raskausaikana ja kilpparihormonit sen takia.. raskauskin sai alkunsa kun arvot kävivät pitkästä aikaa normaaleina noin kuuakuden verrran..

Kun muutetaan lääkitystä niin sopiva kontrolliväli on 6 viikkoa.Parin viikon välein siellä ei kannata rampata.Ja sinuna en laskis annostusta vaan edelleenkin nostaisin,

Sentraalisessa vajaatoiminnassa molemmat arvot laskee..mulla on se.
Neuvolalääkärit eivät tiedä näistä kilppari asioista.
He eivät tunne näitä asioita ja sen takia eivät osaa lukea arvoja eivätkä oireita.

Mullakin raskaus onnistui heti kun saatiin lääkitys (vaikka olikin ivf- alkuinen raskaus) ja heti kun plussa tuli nostettiin lääkitystä.
Seuraavan kerran arvot konroloidaan synnytyksen jälkeen.

Kun muutetaan lääkitystä niin sopiva kontrolliväli on 6 viikkoa.Parin viikon välein siellä ei kannata rampata.Ja sinuna en laskis annostusta vaan edelleenkin nostaisin,

4-6 viikkoa se lienee kyllä, pelkään aina että menee tuossa välissä kunnolla vajaalle ja siksi olen käynyt useammin. Kerrankin arvo oli hyvä ja vajaan parin kuukauden kuluttua olikin tsh mennyt yli 10 lukemiin, ja sitä korjattiin pari kuukautta..

[QUOTE="Nasu";24437721]Sentraalisessa vajaatoiminnassa molemmat arvot laskee..mulla on se.
Neuvolalääkärit eivät tiedä näistä kilppari asioista.
He eivät tunne näitä asioita ja sen takia eivät osaa lukea arvoja eivätkä oireita.

Mullakin raskaus onnistui heti kun saatiin lääkitys (vaikka olikin ivf- alkuinen raskaus) ja heti kun plussa tuli nostettiin lääkitystä.
Seuraavan kerran arvot konroloidaan synnytyksen jälkeen.[/QUOTE]

Tuo sentraalinen lie äkkiä googlettamalla sama kuin aivolisäkeperäinen, tämänkin vuoksi olen pyytänyt lähetettä sisätautilääkärilleettä jos tuosta kyse niin kai sen voi tutkia.. no, ensi viikkoa odotellen..