kilpirauhasen arvot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilppari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kilppari

Vieras
Osaasko joku viisaampi sanoa onko arvot normaalit vai kuuluuko ne vaajatoimintaan vaiko liikatoimintaan.

TSH 0.01
T4V 4.95

oireina on 140 lepopulssi, silmäluominen turpoaminen, käsien tärinä, laihtuminen (3viiikkoa 8 kiloa), unettomuus, nopea puhe..

Lääkärille olen saanu ajan vasta perjantaille et jos joku vois kertoa mitä voi odottaa noilla arvoilla niin olisin kiitollinen.

Jos haluat faktatietoa, niin voit soittaa valtakunnalliseen terveyspuhelimeen. Sairaanhoitaja vastaa ympäri vuorokauden.

Tai sitten vaan soitat oman terveyskeskuksesi sairaanhoitajalle.

Viittas ehkä sentraaliseen vajaatoimintaan eli aivolisäkeperäiseen,kun molemmat alhaalla.

Noi on nimittäin tosi alhaalla, toi T4V on HIRVEÄN matala... onko se oikein kirjotettu tohon?

Yks pikku juttu.. nuo arvohan on pitänyt käydä otattaa ihan lääkärin paikkeilla niin miksi ihmeessä tämä lääkäri ei oo sulle kertonut mitä mikäkin tarkoittaa?

kyllä minä saan ainakin omat arvoni kera lääkärin selostuksen ja tarvittaessa ohjeistuksen ensiviikolla.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:4vXAu0lKkIEJ:ohjekirja.tykslab.fi/liitteet/Kilpirauhastutkimukset.html+sentraalinen+hypotyreoosi&cd=6&hl=fi&ct=clnk&gl=fi

Ota silti rauhallisesti, lääkärissä selviää sitten enmmän...

vieraspaikkakunnan päivystävä lääkäri lähetti seuraavan aamun verikokeisiin ja tänään sain nuo tulokset sairaanhoitajalta joka antoi lääkärille ajan perjantaille, eikä sairaan hoitaja sanonu tai kommentoinut tuloksia mitenkään. vaikka kysyin sanoi vaan että juttele perjantaina lääkärin kanssa. ja tällaiset arvot se sairaanhoitaja antoi.

[QUOTE="vieras";22373324]kerro :D

mä en meinaa tiedä.[/QUOTE]

No sitä että arvot viittaavat aivolisäkeperäiseen vajaatoimintaan ja oireet liikatoimintaan ja että kohta täällä huudetaan ja raivotaan sitä että VOI OLLA LIIKATOIMINTA JA VAJAATOIMINTA SAMAAN AIKAAN!!!! Trolli mikä trolli.

Nimin. Edelliseen rytäkkään osallistunut.

Yhteistyössä