Kilpirauhasen liikatoiminnasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rauha-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rauha-

Vieras
Kävin viime viikolla verikokeissa joista lääkäri totesi minulla olevan kilpirauhasen liikatoimintaa. Sain lääkityksen. Kyselisinkin onko jollain kokemusta miten nopeasti lääke alkaa vaikuttamaan?
Siis itsellä oireina mm. painon nousu. Että millaisella aikataululla kannattaisi laihduttamista aloittaa? Olen jo pari kg (nesteitä?) saanut pois nutraamalla, mutta tätä liika painoa on kilpirauhasen takia(?) tullut se 20kg että pudotettavaa olisi reilustikin.
Missä vaiheessa laihduttaminen alkaa tuottamaan tuloksia ettei tuo liikatoiminta enää vaikuta?
 

Yhteistyössä