V
"Vieras"
Vieras
Mä oon tässä viimeisen 1,5 vuoden sisällä laihtunut n. 9 kg. Meillä on perheessä pitkäaikaissairas lapsi ja keväällä huoli teki sen, että mä en syönyt juuri mitään. Kyllähän sekin tottakai vaikuttaa tuohon painoon. Jätin 1,5 vuotta sitten viljat pois ja siitä alkoi se laihtuminen. Voiko gluteeniton ruokavalio laihduttaa näin paljon? Mä oon nyt käynyt verikokeissa, niissä ei löytynyt mitään, kilpirauhasarvot oli ihan rajamailla. Niitä siis nyt seuraillaan niitä. Voiko siis huoli aiheuttaa laihtumisen? Lueskelin tuolta kilpirauhasjuttuja netistä ja huomasin, että siellä oli kuitenkin jotain samanlaisia oireita, kun niissä on. Ja joku oli saanut lääkityksen siitä huolimatta, että ne arvot olivat normaaleja ja saanut avun siitä. Nyt vaan tässä mietin, että pitäiskö mun mennä jonnekin vielä uudelleen noista arvoista? Kyllähän tässä miettii kaikenlaista, että mikä vikana. Toki meillä valvotaan tosi paljon öitä, niin kyllähän sekin vaikuttaa omaan jaksamiseen. Meillä keväällä valvottiin joka toinen yö sen takia, että lääkittiin yhtä lasta. Nytkin on muutama viikko menty niin, että 4 tunnin välein lääkitään. Sain nyt itselleni keskusteluajan, koska mulla on taustalla paljon muitakin juttuja, mm. lapsen menettämisen pelko. Ei onneksi enään niin pahana!! Vähän siis päässyt asioissa eteenpäin. Nyt oli jo pakko vähän avautua asiasta, jos jollain jotain kokemusta!