Kilttimies näki lounaalla tissin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Daamini on luennolla ja jouduin syömään yksin oikeassa ravintolassa. Minun kanssa samaan aikaan siellä oli lapsiperhe ja kesken ruokailun se nainen alkoi syöttämään lasta tissiltä. Ihan pokkana ravintolan salissa. Tulee mieleen miksei sitä maitoa voi pumpata pulloon etukäteen, ja poistaako imettäminen seksuaalisuuden tisseiltä.

Daamini on luennolla ja jouduin syömään yksin oikeassa ravintolassa. Minun kanssa samaan aikaan siellä oli lapsiperhe ja kesken ruokailun se nainen alkoi syöttämään lasta tissiltä. Ihan pokkana ravintolan salissa. Tulee mieleen miksei sitä maitoa voi pumpata pulloon etukäteen, ja poistaako imettäminen seksuaalisuuden tisseiltä.
Et ole tosissasi. Imettämisellä, joka on luonnollista vauvan ruokaa ei ole miehen seksuaalisten tai kieroutuneiden ajatusten kanssa mitään tekemistä. Katso muualle ei ole kohteliasta eikä sivistynyttä muutenkaan kytätä kun ihminen syö.

älä höpötä, antaa vauvojen ruokailla. jos se jotain järkyttää, niin pyskööt kotona sitten.

Nythän voisit vaatia kirjallista anteeksipyyntöä ravintolan johdolta, vauvan perheeltä ja samaan aikaan koiraa ravintolan kohdalla ulkoiluttaneelta tädiltä. Siinäpä olisi joululahjaa kerrakseen!

Yhteistyössä