kinkkinen tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ollaan erottu miehen kans jo aika päivää sitten,saman katon alla kuitenki asutaan. nyt oon tavannu/tapaillu toista miestä ja pyysin et exäni muuttaisi omaan asuntoon,olis jo aika. sanoi et hän muuttaa jouluksi kun yks tietty talo valmistuu siihen mennessä.
miten täällänen onnistuu vielä monta kuukautta?siis kun toi mun tapailema mieshän varmaan kyllästyy tälläseen tilanteeseen vai mitä luulette? mitä mä teen???

No on tosi kinkkinen tilanne. Uusi mies varmaan kyllästyy tilanteeseen ja sille on selvät syyt. En mäkään uskoisi, että joku olisi "eronnut aikapäiviä sitten" ja asutaan edelleen yhdessä !

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miksi sen ukon pitää teille päästä? Onko sekin varattu ja hänen kämpilleen ei pääse? Onnistuu se hei autossakin!

ei ole varattu. eikä sen tänne tarvii päästä,mut varmaan kuitenki ahistava ajatus et asun vielä exän kans.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on tosi kinkkinen tilanne. Uusi mies varmaan kyllästyy tilanteeseen ja sille on selvät syyt. En mäkään uskoisi, että joku olisi "eronnut aikapäiviä sitten" ja asutaan edelleen yhdessä !

niin. sanoin tästä tilanteesta eilen hälle ja sanoin et ymmärrän jos ei haluu enää tavata.haluaa ainakin vielä mut,joulukuuhun on pitkä aika.mieli voi muuttua.

No huh! Täytyy kyl nostaa hattua,teille ketkä ootte asuneet/asutte vielä eronkin jälkeen saman katon alla. Me kun erottiin exän kanssa,passitin hänet äitinsä nurkkiin ja viikko siitä eteen päin oli exä auttamassa mua muutossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ei se tapaamasi mies kyllästy jos susta oikeesti on kiinnostunu..me ollaa asuttu kans erossa jo kohta vuosi saman katon alla...

oikeesti?? miten usein tapaat uutta miestä?onko hän tavannut lapsesi?mitä exäsi tuumaa tilanteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja nurina:
No huh! Täytyy kyl nostaa hattua,teille ketkä ootte asuneet/asutte vielä eronkin jälkeen saman katon alla. Me kun erottiin exän kanssa,passitin hänet äitinsä nurkkiin ja viikko siitä eteen päin oli exä auttamassa mua muutossa.

me ajateltiin et yhdessä asuminen olis lapsen kannalta paras.kun toimeen tullaan exän kans hyvin kuitenki.enpä sillon ajatellu et tapaisin jonku toisen jonka kans jotain suhdetta haluisin.

öö lasten takia asutte saman katon alla??siis täh?eiks se nyt oo aika hölmöö lasten kannaltaki.minä en nyt ymmärrä tätä logiikkaa en yhtään.
toivottavasti uusi suhde nyt kuitenki on kestävää=)

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
öö lasten takia asutte saman katon alla??siis täh?eiks se nyt oo aika hölmöö lasten kannaltaki.minä en nyt ymmärrä tätä logiikkaa en yhtään.
toivottavasti uusi suhde nyt kuitenki on kestävää=)

nii lasten.tullaan exän kans toimeen niin ajateltiin et sama asua tässä niin kauan ku löytää unelma asunnon ettei tarvii ottaa ekaa vastaan tulevaa läävää,se ettiminen on vaan nyt unohtunu. näkee lasta paljon niinku halusikin kun erottiin jne.
ikuisuutta ei ollu tarkoitus tälleen asua.
toivottavasti toi uus tyyppi jaksaa. pitääks mun vakuuttaa ettei nukuta exän kans samassa sängyssä tai vastaavaa???

mä uskon kans siihen että jos uus miehes oikesti tykkää susta se jaksaa oottaa.
itellä sama tilannne ja ootan kuin kuuta nousevaa aikaa jolloin MÄ pääsen pois ja saan aloittaa oman elämäni ilman exän alistusyrityksiä...
kaikkea hyvää sulle ja uudelle miehellesi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
mä uskon kans siihen että jos uus miehes oikesti tykkää susta se jaksaa oottaa.
itellä sama tilannne ja ootan kuin kuuta nousevaa aikaa jolloin MÄ pääsen pois ja saan aloittaa oman elämäni ilman exän alistusyrityksiä...
kaikkea hyvää sulle ja uudelle miehellesi :hug:

kiitos,jospa tää onnistus:)

Yhteistyössä