kinkkinen tilanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
Ollaan miehen kanssa oltu aina (koko 6v yhdessäoloajan) hyvin aktiivisia makuukammarin puolella, KUNNES pari kk sitten mies siirtyi toiseen työpaikkaan(tavallaan yrittäjä) ja tekee 10-12tuntista työpäivää 6-7 päivää viikossa...

Meidän 4-8 krt/vkossa seksi on nyt ollut 1-2krt/2viikossa... Ja se ei riitä mulle! Lisäksi mies ei enää jaksa vhinäkään kertoina nähdä vaivaa minun nautinnon eteen, vaan nykyään seksi n lähinnä sarjaa pisto, nosto ja ravistus..Aikaisemmin saatettiin miehen kanssa parikin tuntia helposti kerralla olla makkarin puolella, mutta uuden työn myötä ei enää :(

Kinkkiseksi asian tekee esikoisen isä(on siis eri kuin nykyinen mieheni) joka on "tullut mukaan kuvioihin" ja vietän hänen kanssa viikottain muutaman tunnin(esikoisen tapaamisessa) ja minua on ruvennut kutkuttamaan "vanha suola".. pari päivää sitten vein lasta taas tapaamiseen, kun jutut taas menivät "ala-osastolle" ja puhuimme paljon menneistä(olimme vuosia sitten toistemme ensimmäiset).

Ehdotin ihan puoli vitsillä tälle ex:lle että tulisi meille ensi viikonloppuna saunomaan, ja "nostamaan maljaa" vanhojen kunniaksi, ja mieshän innostui tästä ihan täysillä... Mies on matkoilla silloin. Mitä teen? Kovasti kiinnostaisi palata hetkeksi "menneeseen" ja saada omat halut tyydytettyä, mitä oma mies ei ole kuukausiin tehnyt, onko se sitten ihan kamalan väärin?

No kuule mitä mieltä olisit itse jos mies haluaisi lapsensa äidin ja eksän teidän luokse saunomaan ja ryyppäämään sillä välin kun olet itse matkoilla? Tykkäisitkö?

Ehkä sun kannattais ennemmin koettaa puhua tuosta seksiasiasta miehes kanssa. Ilmeisesti teillä on kuitenkin yhteisiä lapsia? Mieti, kannattaako pelkän kullin saamisen takia heittää koko hommaa hukkaan..

Siis oikeesti, toiko sun kinkkinen tilanne on??? Jos rakastat nykyistä miestäsi niin et edes harkitsisi pettämistä. Tosi väärin toista kohtaan pettää vain siksi ettei nyt saakaan seksiä kuin 1-2 kertaa 2viikossa. Meillä on välillä parin kuukaudenkin kuivia kausia eikä tulis mieleenkään pettää vaikka välillä vähän himottaiskin. Kyllä aikuinen ihminen osaa pitää halunsa kurissa. Ja puhu miehellesi että haluat enemmän, ehkä hänkin haluaa vilkkaampaa tahtia.

pari vuotta sitten oli tilanne toisinpäin, mieheni meni ja petti minua ja oikein inhottavimmalla mahdollisella tavalla. Meillä oli silloin hankalaa nuorimmaisen syntymän jälkeen, ja tilanne oli sama, mutta toisinpäin.

[QUOTE="a.p";23820365]pari vuotta sitten oli tilanne toisinpäin, mieheni meni ja petti minua ja oikein inhottavimmalla mahdollisella tavalla. Meillä oli silloin hankalaa nuorimmaisen syntymän jälkeen, ja tilanne oli sama, mutta toisinpäin.[/QUOTE]

Ja sä olit tilanteesta silloin niin onnellinen, että haluat suoda saman pakahduttavan ilon nyt myös toiselle?

Vähän hankalaa suhteessa ja heti sitten vieraisiin!?? Onnea vaan valitsemallesi tielle. Ei hyvänen aika että voi noin törkeitä hu*ria olla. Miehesi koettaa elantoa hankkia ja työ väsyttää hänet ja sitten... ei jessus jos sais sanoa suorat sanat niin *********'%¤¤¤.

[QUOTE="a.p";23820365]pari vuotta sitten oli tilanne toisinpäin, mieheni meni ja petti minua ja oikein inhottavimmalla mahdollisella tavalla. Meillä oli silloin hankalaa nuorimmaisen syntymän jälkeen, ja tilanne oli sama, mutta toisinpäin.[/QUOTE]

Sori vaan mutta mä en ymmärrä pettäjiä. Ehkä olen vähän naiivi ja sinisilmäinen mutta mun mielestä pettäminen on törkein teko jota toiselle voi tehdä. Ja typerää jos ajattelet niin että sun pitää jotenkin tasata tilit miehesi kanssa kun hän on sua pettänyt aiemmin. Joko olet antanut anteeksi ja unohdat, tai sitten lopetat koko suhteen. Välimuotoja ei mun mielestä ole.

Yhteistyössä