J
"Jeba"
Vieras
Meillä yritetty toista lasta 8kk, eilen mulla tuli päivällä pyyhkiessä pari kertaa ihan vaaleanpunaista valkovuotoa ja illalla nukkumaan mennessä sain kamalan kipukohtauksen, joka lakoi alavatsasta ja säteili keskivatsaan asti, jouduin vetämään kaksi ibumaxia tähän tuskaiseen särkyyn, itku meinasi tulla kun sattu niin kovin.
Mulla on kierrot menny helmikuusta asti päin häränpyllyä, kaikkea 28 ja 40 pv.n välillä, ja eilen mulla oli menossa kp 26, menkkoja ei yön aikana alkanut ja kipu on tipotiessään joten kyse ei siitäkään ollut.
Voisiko olla mahdollista että ovulaatio oireilee noin vai onko jollainen ollut tuollaisia kokemuksia alkion kiinnitymisen aikoihin?
Mulla on kierrot menny helmikuusta asti päin häränpyllyä, kaikkea 28 ja 40 pv.n välillä, ja eilen mulla oli menossa kp 26, menkkoja ei yön aikana alkanut ja kipu on tipotiessään joten kyse ei siitäkään ollut.
Voisiko olla mahdollista että ovulaatio oireilee noin vai onko jollainen ollut tuollaisia kokemuksia alkion kiinnitymisen aikoihin?