Kioskimyyjä saa levottomaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmöläinen

Vieras
Ok, nyt on lauantai-ilta ja minä vaivaan ihmisiä tällä: olenko niin herkkä aistimaan että kun käyn R-kioskilla ja siellä on miesmyyjä ja kuulen hänen
äänensä, tulen levottomaksi?
Sama oli yks päivä naapurin miehen kanssa, muutama lause tontin toiselta
puolelta ja tuli jo kamala olo...
En tiedä, levoton olo.
Vaistoan toisen energian ja se nappaa minuun kiinni.
Olenko aivan pönttö?

Ei sitä noin pidä sanoa... ajattelin vain että kuinka kamalan herkkä oon, se on hirveää.
Tunnen energiat ja miehet vaistoan hyvin. Tiedän päältä päin minkälaisia ovat.
Oikeasti, kärsin tästä, siksi en voi koskaan ketään tavata, kioskikäynti jo paha.

puutteessa.

Jos olisti herkkä muille ihmisille ja tuntisit energiat niin sama reaktio olisi naistenkin kanssa.

Puutteessa sie olet, ja sen vasta miehet tajuaakin. Älä kuvittele itsestäsi liikoja vaan myönnä asia ja flirttaile vähän kioskin pojulle, jos olette molemmat sinkkuja niin asia varmasti korjaantuu, siis siun puutteessa olosi.

Laittauduhan ja lähde kioskireissulle.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
puutteessa.

Jos olisti herkkä muille ihmisille ja tuntisit energiat niin sama reaktio olisi naistenkin kanssa.

Puutteessa sie olet, ja sen vasta miehet tajuaakin. Älä kuvittele itsestäsi liikoja vaan myönnä asia ja flirttaile vähän kioskin pojulle, jos olette molemmat sinkkuja niin asia varmasti korjaantuu, siis siun puutteessa olosi.

Laittauduhan ja lähde kioskireissulle.

Olen herkkä, en vaan nappaa naisten tätä energiaa, koska en ole kiinnostunut
naisista. Tunteet tunnen herkästi, matkojen päästäkin.
En uskalla flirttailla liikaa, se mies on varattu!
Ja tuo naapuri on naimisissa, ja toisella puolella oleva mies on kans naimisissa(vilkkusilmä tosin).

Mulla hiukan samanlaista, vaistoan jonkun miehen joskus lähelläni vaikka kassajonossa, tunnen siis hänen energiansa ja sitten meinaan mennä sekaisin kun sen miehen läsnäolo häiritsee.
En siis koe sitä miestä mitenkään kiinnostavaksi SIINÄ mielessä vaan vaistoan jotakin, en tiedä mitä.
Enkä uskalla katsoa miestä ollenkaan päin koska pelkään että energiamme kohtaavat ja kuuluisi sähköinen Bzzzst ilmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja voiko olla samaa?:
Mulla hiukan samanlaista, vaistoan jonkun miehen joskus lähelläni vaikka kassajonossa, tunnen siis hänen energiansa ja sitten meinaan mennä sekaisin kun sen miehen läsnäolo häiritsee.
En siis koe sitä miestä mitenkään kiinnostavaksi SIINÄ mielessä vaan vaistoan jotakin, en tiedä mitä.
Enkä uskalla katsoa miestä ollenkaan päin koska pelkään että energiamme kohtaavat ja kuuluisi sähköinen Bzzzst ilmassa.

Hitto te ootte sekasin... sinä ja aapee.... "vaistoan energioita...." jep.... *tähän sellanen pään pudistus hymiö*

Niin mäkin tunnen joskus joidenkin miesten energiat tosi hyvin ja se "sekoittaa pakkaa".
Ja myös ajatusenergia vaikuttaa, myös matkan päässä.
Puhelimessa talvella tuntui taas se erityinen energia kun puhuin lapseni isän kanssa.
Nuorempana kun nappasin jonkun miehen, olin jo etukäteen, ilman fyysistä läheisyyttä
energiatasolla jo napannut kiinni.
Loppu olikin selvä peli.
Kun pystyis selviämään näistä jutuista, psyykkisesti raskasta joskus.

Ei siinä kukaan sekaisin ole, vaan ehkä kaikki eivät huomaa niin näitä juttuja.
Sehän on vetovoiman laki miesten ja naisten välillä.
Toisten kanssa ei tosin natsaa niin hyvin, ei kiinnosta.

Ai että pitäs muuttua ihan zombieksi, kiitos ei. Kyllä niitä joskus näkee niitä ihmisiä jotka
ihan pilalla. Täällä seudulla kulkee henkilö jolla kädetkin vääntyneet solmuun ja leuka ihme
asennossa, ennen oli vielä ihan "ihmisen" näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja fgfg:
Sinulla on varmasti omassa mielessä jotain vanhoja pelkoja jotka tulee näin esiin kun vastoat jotain toisissa joko kuvitellen tai sinnepäin hiukkasen.

En kuvittele, mutta myönnän että on vähän pelkoa ja levottomuus juontuu
kaukaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai että pitäs muuttua ihan zombieksi, kiitos ei. Kyllä niitä joskus näkee niitä ihmisiä jotka
ihan pilalla. Täällä seudulla kulkee henkilö jolla kädetkin vääntyneet solmuun ja leuka ihme
asennossa, ennen oli vielä ihan "ihmisen" näköinen.

sulla taitaa olla aika vanhentunut käsitys mielialalääkkeistä jos luulet että ihmiset muuttuu zombeiksi... yllättävän suuri osa ihmisistä syö niitä. ja sinäkin pääsisit eroon tuosta sekoilustasi jossa ei ole päätä eikä häntää, ihme hörhöilyä vaan.

Yhteistyössä