kipeä lapsi lentokoneessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono tuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono tuuri

Vieras
Meillä huomenna lähtö Thaikkuihin.
Mukana matkustaa 5.v lapsi kenelle viime yönä nousi 38 kuume.
Kuumeen lisäksi tosi pientä nuhaa...
Jos ei saada kuumetta pois, voiko kuumeisen lapsen viedä koneeseen?
Matkavakuutus on, jos kuume ei laske niin kohdemaassa sit lekuriin.
Matkan siirto ei oikein tässä vaiheessa enää onnistu, kun töissä jo järjestetty asiat matkan mukaan.. ÄH!

Tottakai matkan siirto onnistuu... Sellasta se matkustelu pienten kansa on että välillä matkat joutuu perumaan just edellisenä tai lähtöpäivänäkin ja loma vietetään sitten kotimaassa, ELÄMÄ ON ja tiefän että harmittaa mutta ei kuuneisen lapsen kanssa lähdetä thaimaahan.

Meillä oli vuosi sitten esikoisella lievä korvatulehdus jälkitautina ja olin jo peruuttamassa matkan, lähtöön 24h, mutta sain sitten yksityiseltä ajan hyvälle lasten korvakieurgile joka antoi siunauksen lähtemiselle ja mitään ongelmaa ei matkalla ollut eikä lapsi tullut enää kipeämmäksi kun sain antibiootit päälle.

38 asteen kuume ei pienellä lapsella ole vielä kovin kummoinen, en lähtisi matkaa sen takia perumaan... Meillä lapsi aina pienempänä ennen reissuja nosti kuumeen lähtöä edellisenä yönä, mutta hyvin koneessa pärjättiin. Ja kun perille päästiin, ei kuumeesta ollut tietoakaan. Taisi olla sellaista "matkakuumetta vaan".
Tosin on varmaan yksilöllistä, meidän lapsi ei reagoinut edes korvatulehduksessa lentämiseen millään lailla.

Itse oon lentänyt kerran flunssasena, ja kipu korvissa oli aivan järkyttävä nousun ja laskun aikana. Oli lähellä etten alkanu kiljuun sen kivun takia... Enpä samaa pienelle lapselle toivois...

Yhteistyössä