Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Mä tunnen yhden melkein kloonin, mutta on varattuAlkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ja ihan oikeesti joku sellanen edesmenneen Kurt Copainin näkönen olis mulle![]()
:/
Alkuperäinen kirjoittaja *kuolaa*:...te vaan noita jhonny deppin näköisiä... ja kurt kopaineja...
Jos olet naamoihin kyllästynyt niin oisko joku paikka, joka sytyttäis? Voin linkittää aikani kuluks sullekinAlkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja *kuolaa*:...te vaan noita jhonny deppin näköisiä... ja kurt kopaineja...
Mä oon kyllästynyt kaikkien miesten naamoihin. :xmas:
Voisko joku kertoa syyn miksi miesten pitäisi olla jotenkin kiinnostavia..?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *kuolaa*:papukaija, ei sen naaman oo väliä,pimeessä ja peiton alla sitä kumminkin ollaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja *kuolaa*:papukaija, ei sen naaman oo väliä,pimeessä ja peiton alla sitä kumminkin ollaan![]()
Eikä olla! Peiton alle houkuteltu maailmanlopun suohirviö haluais satavarmasti kuitenkin Niitä Puuhia, vaikka mulle riittäis ihan apaattinen pimeyteen tuijottaminen ja varpaitten pyörittäminen.