Kipeät tissit, onko merkki siitä että ovis ohi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainomieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ainomieli

Aktiivinen jäsen
09.11.2007
6 834
0
36
Onko kellään sellaista, että ovulaation jälkeen rinnat tulevat kipeäksi, ja sitä kestää seur. menkkoihin? Mulla on nimittäin ollut näin n. viimeiset 4 vuotta. Kysymys kuuluu, että kun kipu ilmaantuu, niin tiedänkö siitä että ovis on tapahtunut, vai voiko kipu tulla jo ennen ovista?

Nimittäin. Pe herätessäni ja siitä asti tissit oli kipeät, ja viimeksi seksiä oli ti-ke välisenä yönä.. Mitään vahvaa ovisplussaa en saanut testillä lainkaan, pe aamuna viiva oli vielä aika tumma (kuten jo keskiviikosta asti), pe päivällä ihan haalea. : /Tosi harmi että meni näin, yritän nyt olla hermoilematta. Ei ollut mahdollisuutta tällä kertaa parempaan ajoitukseen.

en ole kahteen vuoteen luultavasti ovuloinut mutta kyllä mulla aina on ollut tissit kipeet pari viikkoo ennen menkkoja. En usko että se mikään pommin varma keino tietää on mutta ei sellaista taida ollakaan. Ite päätin että hommaillaan kolmen päivän välein vähintään ja aina sillon kun tuntuu et vois olla ovis. Mitään testejä en enää tee.

Oon ollu huomattavasti rauhallisempi tässä kuussa ja vähemmän stressaantuneempi kun en ole testejä tehnyt, mulle ne ei oikein sopinu. Päätin uskoa että jos se on tullakseen se tulee ilman mokomia testejäkin, mutta toki niitä kannattaa tehä jos se itelle tuntuu paremmalle :)

Kiitos Ainomieli tuosta linkistä! Mielenkiintoista tuossa oli se, että jos se turvotus vain jatkuu ja pahenee, se voi olla raskausoire - kun taas jos ei ole raskaana, turvotuksen pitäisi hävitä hiljalleen jo ennen menkkoja.

Kiitos Ainomieli tuosta linkistä! Mielenkiintoista tuossa oli se, että jos se turvotus vain jatkuu ja pahenee, se voi olla raskausoire - kun taas jos ei ole raskaana, turvotuksen pitäisi hävitä hiljalleen jo ennen menkkoja.
Mulla kyllä kestää aina kipu ja turvotus aina muutaman ekan päivän menkkoja vielä, häviää pikkuhiljaa siitä menkkojen alettua. : /

Mulla kyllä kestää aina kipu ja turvotus aina muutaman ekan päivän menkkoja vielä, häviää pikkuhiljaa siitä menkkojen alettua. : /

Ok, no ei se tietenkään kaikilla tämäkään asia mene samalla tavalla. Itseäni vain mietin, kun on kp 24/27-28, ja reilun viikon vaivannut rintojen kipuilu ja turvotus tuntuu olevan helpottamaan päin. Mahtaa tarkoittaa siis sitä, että on syytä odottaa menkkoja eikä plussaa... Mutta jospa sulla Ainomieli tuli tuo ovis hyödynnetyksi ja tuloksia on luvassa;)

Onko kellään sellaista, että ovulaation jälkeen rinnat tulevat kipeäksi, ja sitä kestää seur. menkkoihin?

Mulla juuri näin, tosin ihan 100% varmuutta ei ole siitä, että ovulaatio TODELLA tapahtui. Mutta olettaisin näin. Ja kun raskauduin (tapahtunut kaksi kertaa), rinnat kipeytyivät samalla lailla, mutta kipu oli erilaista. Rinnat olivat painavat ja to-del-la arat, esim. pyyhkeellä kuivatessa pelkkä hipaisu sattui vietävästi!

Ovisplussan voi käsittääkseni "missata" vaikka testailisikin?

Mä olen nyt kahtena kuuna testannut, ja saanut heti testaamiskauden aluksi pari-kolme päivää sellaista "lähes"-viivaa, ja sitten se haalenee. Helpottaa sikäli, että tietää koska ovis on luultavasti ohi, niin paineet hyödyntää sitä koko ajan sen kuun osalta vähenee.

Tissit tuntuu olevan vähemmän kipeät kuin eilen :( Turha toivo varmaan olikin.

Yhteistyössä