Kipeenä ja silti huomenna töihin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuhanenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuhanenä

Vieras
Tää hemmetin influenssa tai mikä lie sikatauti on nyt jyllännyt tiistaista asti ja olo on edelleen huonohko, päätä jyskyttää ja poskiontelot särkee. Töihin pitäisi silti raahautua sillä molemmat lähimmät työkaverit on pakkolomalla ja mun on pakko mennä töihin "pelastamaan" tilanne ... ärsyttää kun tämmöisenä aikana sitä vaan yrittää venyä mahdollisimman paljon jotta saisi edes pitää työpaikkansa. Pakkolomalla ollaan jokainen vuorotellen mutta pelkäänpä että irtisanomisiakin tulee.

Mä en todellakaan menisi kipeänä töihin. En koe olevani niin korvaamaton enkä halua suotta tartuttaa muita enkä itselleni mitään jälkitauteja. Aivan sama vaikka muut olisivat pakkolomalla. On työnantajan tehtävä järjestää asiat niin että työt hoituu.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Mä en todellakaan menisi kipeänä töihin. En koe olevani niin korvaamaton enkä halua suotta tartuttaa muita enkä itselleni mitään jälkitauteja. Aivan sama vaikka muut olisivat pakkolomalla. On työnantajan tehtävä järjestää asiat niin että työt hoituu.

Juuri näin! Itseäni ottaa pannuun kun tullaan kipeänä töihin ja tartutetaan muihin.

Jep mutta ellei jousta niin voipi olla ensimmäisten joukossa kun irtisanomisia ruvetaan miettimään. Täytyy katsoa mikä olo on aamulla ja työterveyslääkärin luona pitää muutenkin käydä näyttämässä noi poskiontelot. Mulla kun tuppaa jäämään se räkä aina sinne. Saanpahan sitten saikkarilomalapunkin samalla.

Meillä töissä suurinosa on miehiä, varmaan 90% ja kun naiset on poissa niin eihän ne miehet pysty meidän hommia tekemään :)

Varmasti saatkin potkut, jos menet nyt sairaana töihin ja sairastut johonkin jälkitautiin ja joudut uudestaan pitkälle sairauslomalle. Kukaan ei töissä korvaamaton.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Meillä töissä suurinosa on miehiä, varmaan 90% ja kun naiset on poissa niin eihän ne miehet pysty meidän hommia tekemään :)

Aika nopeastihan se paljastui että tämä on ihan tuulesta temmattu provo! :laugh:

Eipäs oo :) Sanopas kuule jollekin työkaverimiehelle että nyt sun pitää istua puhelinvaihteessa 8.-16.00. Tupakille ei mennä ja ruokataukokin on tasan 30 minuuttia. Ei onnistu ei- ainakaan meillä. Eihän ne osaa edes suurinosa tulla ajoissa töihin, meillä kun on liukumat käytössä niin niillä voi "pelata" jonkun verran.

Yhteistyössä