Kirjakerhosta lasku, vaikka paketti palautettu/peruutettu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen asiakas pian.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen asiakas pian.

Vieras
Kuulutaan erääseen kirjakerhoon, josta olen peruuttanut kaikki kuukaudenpaketit aina kun uusi lehti on tullut. Peruutuksesta huolimatta meille on pari kertaa tullut paketti. Viimeisimmän kk-paketin annoin tulla, mutta se ei ollutkaan hyvä, joten tein asiakaspalautuksen.

Nyt sitten tuli lasku, jossa on joku pari kk sitten ollut kirja, ja tämä viimeisin jonka palautin. Kauanko postilla yleensä menee noiden asiakaspalautusten perillesaattamisessa? Eihän mulla tuosta edellisestäkään palautuksesta kuittia ole, kun laitoin sen paketin postilaatikkoon. Voi rähmä! Miten nyt pitäisi menetellä? Huomenna tietysti yhteys kirjakerhoon. Kellään ollut samanlaista tilannetta?

Meille tuli Lasten Oma Kirjakerhosta paketteja vaikka niitä oli peruttu netin kautta. Viimeisin kun tuli niin laitoin palautuksena takaisin ja irtisanoin koko kirjakerhon. Postista tosiaan kannattaa pyytää kuitti ja säilyttää sitä muutama kuukausi varmuuden vuoksi. Meille ei tuosta palautetusta kirjasta tullut laskua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Postilaatikkoon? Ööö... hmm.
Ota yhteys as.palveluun.

Niin, siis siihen lähtevään postiin.

Voiko ne niin palauttaa?

No ainakin meillä päin monet tekee niin. Kirjoittaa vaan päälle isolla ASIAKASPALAUTUS ja ruksii oman osoitteen.

Ok.
Niin mä palautin postiin ja sanoivat as.palvelusta ettei tarvi maksaa

Meillä on vähän semmoiset työt, että missään välissä ei meinaa ehtiä postiin, ja siksi olen joskus tehnyt noin "kun muutkin tekee niin". Sitä en kyllä kässää että miten ne mun peruutukset ei vaan kirjaudu. Joku cookie-ongelma..? En kyllä edes muista vastaanottaneeni tuota parin kk takaista kirjaa, jos olenkin, niin se on kyllä takuuvarmasti palautettu, kun en ole moista kirjaa halunnut. Ja tuon viimeisimmän palautuksen muistan kyllä elävästi, mutta kuittia ei nyt tietysti ole :(

Enhän mä nyt semmoisesta halua maksaa, mitä mulla ei ole :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pikkasen asian vierestä, mutta palautit kun ei ollutkaan hyvä? Avasit , luit ja päätit palauttaa , vai kuinka ?

No ei, vaan se kirja ei ollut sitä, mitä kuvittelin. Tarkoitettu pienemmälle lapselle. Avasin paketin, katsoin kirjaa ja totesin, ettei olekaan hintansa väärti, paketti teipattiin HYVIN kiinni ja postiin vielä saman päivän aikana. Ei ole luettu, sotkettu, tahrittu eikä mitään. Kirjaan saa tutustua muutaman päivän ajan jos haluaa, ja sen voi palauttaa mikäli ei ole tyytyväinen.

Pikkasen asian vierestä, mutta palautit kun ei ollutkaan hyvä? Avasit , luit ja päätit palauttaa , vai kuinka ?

No ei, vaan se kirja ei ollut sitä, mitä kuvittelin. Tarkoitettu pienemmälle lapselle. Avasin paketin, katsoin kirjaa ja totesin, ettei olekaan hintansa väärti, paketti teipattiin HYVIN kiinni ja postiin vielä saman päivän aikana. Ei ole luettu, sotkettu, tahrittu eikä mitään. Kirjaan saa tutustua muutaman päivän ajan jos haluaa, ja sen voi palauttaa mikäli ei ole tyytyväinen.

Ok.Vähän hätäseen ajattelin.sori

:laugh: :laugh: :laugh:

no kyllä kuule tuohon kirjakerhomyyntiinkin pätee ihan samat säännöt kun muuhunkin kauppaan käsittääkseni. eli jos tuote ei vastaa odotuksia sen saa palauttaa. eli sen kirjan voi käydä läpi (kyseessä ilmeisesti jokin lastenkirja?) ja katsoa onko se semmonen että sen haluaa pitää.

esim. mie olen aika tarkka siitä sisällöstä. eli jos vaikka tilaan prinsessa ruusunen - kirjan ja kun sen avaan eikä se ole lähellekkään samanlainen kun sen oikeasti pitäisi olla (eli puuttuu ne värttinät sun muut siittä ) niin kyllä mie sillon sen palautan. koska tuote ei ole vastannu odotuksia.

sama homma leffojenki kanssa. tosin leffat pitää olla siinä suojamuovissa, muutoin niitä ei voi palauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

:laugh: :laugh: :laugh:

no kyllä kuule tuohon kirjakerhomyyntiinkin pätee ihan samat säännöt kun muuhunkin kauppaan käsittääkseni. eli jos tuote ei vastaa odotuksia sen saa palauttaa. eli sen kirjan voi käydä läpi (kyseessä ilmeisesti jokin lastenkirja?) ja katsoa onko se semmonen että sen haluaa pitää.

esim. mie olen aika tarkka siitä sisällöstä. eli jos vaikka tilaan prinsessa ruusunen - kirjan ja kun sen avaan eikä se ole lähellekkään samanlainen kun sen oikeasti pitäisi olla (eli puuttuu ne värttinät sun muut siittä ) niin kyllä mie sillon sen palautan. koska tuote ei ole vastannu odotuksia.

sama homma leffojenki kanssa. tosin leffat pitää olla siinä suojamuovissa, muutoin niitä ei voi palauttaa.

Just näin. Ei mitenkään saa kovin hyvää kuvaa niistä parin kuvan kirjaesittelyistä mitä niissä kerholehdissä on.

Yhteistyössä