Kirjakerhosta tuli ilmoitus, jos et osta huhtikuun loppuun mennessä sääntömääräisiä kirjoja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu siitä mitkä kirjat olet valinnut liittyessäsi. Tietokirjat maksavat normaalist muutaman kympin kpl, että halvemmalla pääset, jos tilaat kirjat mitkä kuuluu.

sori, kyse olikin uudet kirjat kirjakerho. lukee näin: "mikäli et ole täyttänyt ostovelvoitetta ja ottanut muuten yhteyttä 30.4 mennessä, katsomme, että haluat erota jäsenyydestä ja lähetämme sinulle liittymistarjouskirjoista lisäveloituslaskun"

onko niissä säännöissä mainittu jotain, minkä ajan sisällä ne kirjat pitää ostaa??? Mä en ainakaan huomannut, kun liityin kerhoon. Tosin oon kyllä ostanut jo useamman kuukaudenpaketin.

Lasketaanko noita kuukaudenpaketteja edes niihin kirjoihin, jotka pitää ostaa jäsenyysaikana, vai pitääkö niiden olla jotain normaalihintaisia???

Ai niin, ja Lasten Oma Kirjakerho kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
onko niissä säännöissä mainittu jotain, minkä ajan sisällä ne kirjat pitää ostaa??? Mä en ainakaan huomannut, kun liityin kerhoon. Tosin oon kyllä ostanut jo useamman kuukaudenpaketin.

Lasketaanko noita kuukaudenpaketteja edes niihin kirjoihin, jotka pitää ostaa jäsenyysaikana, vai pitääkö niiden olla jotain normaalihintaisia???

Joskus on niin, että esim. ensimmäisen vuoden aikana on ostettava tietty määrä. Kuukaudenkirjat yleensä ovat myös niitä, jotka kerryttävät bonusta.

Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:

Lasten oma kirjakerho: "Kerhon jäsenyys edellyttää kahden normaalihintaisen kerhopaketin ostamista jäsenyysaikana. "

Löytyy ihan kerhosäännöistä nettisivuilta.

Yleensä menee niin, että jos saat liittyessäsi 5 kirjaa esim. 1 ? / kpl hintaan, niin sillon sun pitää ostaa 5 normaalihintaista kuukauden kirjaa, ja sit voit erota ilman, että sun pitää maksaa väliä saamiisi kirjoihin..