"Kirjasto toivoo työrauhaa äärioikeistolta ja mielenosoittajilta – poliisista kaupungin tulisi antaa tiloja ”fasisteille”"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Sinimusta liike luonnehtii itseään kansallismieliseksi. Tavoitteenaan se kertoo olevan itsenäinen, elinvoimainen ja riippumaton Suomi, joka pysyy suomalaisten kotimaana."


Aivan kamala arvopohja sinimustilla.
"Ylikomisario Heinonen korostaa, että taustalla vaikuttaa kaupungin politiikka.

– Tässä kyse on siis siitä, että kaupunki ei halua heille sitä tilaa antaa, ja se johtuu poliittisesta päätöksestä, että kaupungin tiloja ei näille fasisteille tai vastaaville käyttöön anneta.

Heinosen mielestä on kummallista, että vastamielenosoittajat eivät kannata mielenosoitusvapautta äärioikeistolle, kun ovat siitä itse huolissaan.

– Homma on ajautunut siihen, että se oikeus pyritään poistamaan vastapuolella, ja se tuntuu jotenkin oudolta. Tai sanotaan näin, että se tuntuu vähintään epäloogiselta, että onko se oikeus tärkeä vai ei. Jos se on tärkeää ja kuuluu kaikille, niin miksi sitten vastustat, kun joku käyttää sitä oikeuttaan."
 
Saako anarkistit pitää palestiinaa tukevia tai intersektionaalisia lukupiirejä kirjastossa? Mikäli, myös sinimustalle liikkeelle pitää sallia lukupiirit ja Afrikantähti-illat. Molemmat häiriöttä, eli iltoja häiritsemään tulevat tulee poistaa heti.
 
Vähän sama kuin USA:ssa. Wokepolitiikan kaudella sananvapautta kavennettiin populistioikeistolta ja nyt Trumpin populistioikeistokaudella sananvapautta kavennetaan wokepolitiikalta. Eikö olisi parasta pitää kaikkien sananvapautta kunniassa, koska pidentyvä jomman kumman äärilaidan vallassaolo tulee tällä toiminnalla johtamaan todelliseen sananvapauden romahtamiseen ja kirjarovioihin. Nyt jo jenkkien hallinnossa tuhotaan "väärää" woke- ja ilmastomuutosaineistoa, eli olemme menossa yhden oikean totuuden dystopiaan.
 
Vähän sama kuin USA:ssa. Wokepolitiikan kaudella sananvapautta kavennettiin populistioikeistolta ja nyt Trumpin populistioikeistokaudella sananvapautta kavennetaan wokepolitiikalta. Eikö olisi parasta pitää kaikkien sananvapautta kunniassa, koska pidentyvä jomman kumman äärilaidan vallassaolo tulee tällä toiminnalla johtamaan todelliseen sananvapauden romahtamiseen ja kirjarovioihin. Nyt jo jenkkien hallinnossa tuhotaan "väärää" woke- ja ilmastomuutosaineistoa, eli olemme menossa yhden oikean totuuden dystopiaan.
Onhan siinä hyväkin puoli kun kaikilla on vain yksi ja sama totuus. Tyhmä ei huomaa ja viisas ei virka mitään.
 

Yhteistyössä