Kirjaston kirja kadonnut,kuka maksaa kun syyllinenkin epäselvä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmitus:
Tuli kirjastosta kirje että on palauttamatta yksi kirja,eli lainasin satu cd jossa se kirja ja cd,palautin koko kokonaisuuden mutta nyt tui kirjastosta kirje että muka tuo kirjanen puuttuu??
Siis miten muka todistan sen että ihan 100% varmasti se kirja siinä oli mukana kun vein kirjastoon sillä itse tarkistin kaikki niin cd kannet kuin toki sen että kirjakin on,perivät vielä tuosta kirjeestäkin 1? maksun.
En enään ikinä käytä sitä palautusautomaattia jos näin 'katoaa' palautukseni :(
Kai mun nyt on mentävä ostamaan se kirja jostakin koska sitä ei todellakaan meillä ole ja todellakin se kirja oli siinä paketissa mukana:( no onneksi kyse ei nyt kuitenkaan mistään kalliista kirjasta ja ihan vihkonenhan se on mutta harmittaa,
kun todellakin tavarat oli kirjahyllyn ylimmällä hyllyllä että lapsi ei niihin pääse ja minä aina laitoin kaikki talteen,samoin itse ne palautin joten kai olisin nähnyt jos joku olisi muka puuttunut.

ÖÖöh. SYYLLINEN?

On se tää nykyajan kirjastokäyttäytyminen kun pitää olla kaikenmaailman valvontakamerat, hälyportit ja vielä vartija kirjatossa. Palautusluukku on suljettu ilkivallan vuoksi. Aina välillä täytyy mennä kysymään jotain kirjaa virkailijalta kun koneen mukaan paikalla muttei löydy mistään.Kuulemma varkaita ja tahallista sekottamista.

Yhteistyössä