Kirje lapsen isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olla viesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olla viesti

Vieras
Kirje lapsen isä
Omat lapset ...

Ette ehkä tunne minua, minä tiedän sinun tarvitse tehdä mitään. Kun olen pahoillani, te tiedätte, kun päästään alkuun. Tiedän, että kaikki tiedot. Myös karva-sarjan. Tämä oli minun kuvakseni. Olet minulle, matkustaminen on elossa, se on. Tämä on minun poikani.
Ennen syntyäsi tiesi. Olen päättänyt luoda suunnitelma. Joka päivä, on kirjoittanut kirjan, hän ei ole pettynyt. Jos tarkalleen missä olen ja syntyisit asuisit on päätetty. Olet ihme, ihme. Äiti Kudoin kohdussa. Hänen syntymäpäivänsä on luultavasti maailman. En ollut tottunut ihmisiin, joilla on paha, että olen puhunut minulle. En ole kovin kaukana ja vihaa, mutta täydellinen osoitus rakkaudesta. Ja anna minun rakastaa sinua on tahtoni. Vain siksi, että sinulla on lapsia, ja olen isäsi. Isäni oli päällä, tarjoan teille. Isäni on täydellinen.
Aika hyvä, saa jotain minulta. Olen vanhemmille ja annan kaikki tarvittavat asiat. Miinat tulevaisuudesta ja strategia on aina täynnä toivoa. Miksi minun ikuinen rakkaus sinulle Pidän ajatusta jyvän hiekkaa on the beach on hirveän paljon.
Laulan ei voi odottaa. Olen parempi olla lomaa. Olet suuri aarre. Kaiken kaikkiaan minun sydämen ja sielun tämän maan, osa työstä.
Ja minulla on suuri show.
Minulle, jos sinulla on sydämen, löydät täältä. Olen iloinen, Maine ja anna sydämesi haluaa. Hän antoi minulle toivoa niitä. Yli kuvitella, että se ei olisi mahdollista. Koska minulla on eniten kannustusta. Heillä on myös surussasi lohtu isältään. Hänen sydän murtuu, kun olen lähellä sinua. Minulla on sydämen lammas paimen hyväksymään sen. Jonain päivänä kaikki kyyneleet Pidän tuulilasin pyyhkimet. Olen kärsinyt täällä maan päällä on toteutettava kaikki kipua. Minulla oli isä, poika ja minä rakastan sinua Jeesus. Miksi on, että rakkaus Jeesus. Hän on oma persoonallisuus on täydellinen kuvaus, joka sattuu olemaan noin häntä, koska olen vastustanut sitä ovat epäonnistuneet. Ja synneistä ihmisiä ei lasketa, hän sanoi. Jeesus, sinä ja minun täytyy ratkaista umpikujaan. Hänen kuolemansa oli osoitus rakkaudestani äärimmäisissä tapauksissa. Minun täytyy sanoa, että teillä on kaikki rakkaus antaa. Jos otat Jeesus, olet saanut minut, olkaa hyvä.
Ja minä rakastan minun avioeroon. Koti, enemmän kuin koskaan, jos taivas on juhlaan. Isäni ja isäni on aina ollut tapana. Lapsekseni tärkein kysymys oli ...? Me odotamme teitä.

Rakastaa,
Teidän taivaallinen Isä
Jumala kaikkivaltias