Kirjekamua toivoo noin 1 vuotiaan äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hopsis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hopsis"

Vieras
Olisko ketään, kuka haluaisi alkaa kirjekaverikseni? Olis mukava vaihtaa ajatuksia esim. äitiydestä, kasvatuksesta, perhe-elämästä jne. Itsellä on tilanne, ettei juuri ketään kenen kanssa vois jutella lapseen tai äitiyteen liittyvistä asioista ja jotenkin kaipailisin äitikaveria. Olen päälle 30 .v, työelämässä ja mulla 1,4 v. lapsi. "Kirjeenvaihto" sopis esim. tämän palstan kautta yv:nä tai säköpostilla.

tuohon on jotenkin vaikea ottaa kantaa näin äkkiseltään, saattais kiinnostaakkin tai sitte ei. Vaikka kirjoittamallahan sen vasta voi tietää? Mutta miksi nimenomaan kirjekamua etsit, eikös tuossa iässä tahdo olla muksun kans silleen kiirettä, että voi tulla stressi siitä kirjoittamisesta? Kun moni ehkä mieluummin tarttis nimenomaan seuraa itelle ja muksulle.

no juu, ehkä tuokin oli vähän huono ajatus lopulta. Töiden jälkeen aika kyllä menee lapsen kanssa siihen asti kun hän menee nukkumaan. Ja sitten olenkin jo aika väsy... Paras tilannehan olis, jos löytyis jokku tuttavaperhe täältä läheltä, että lapsellekin olis kavereita. Mutta ei ole tähän mennessä vain löytynyt. Olen aika huono tutustumaan ja perhekerhoista tms. ei vain löytynyt mitään pysyviä kontakteja. Nyt kun olen töissä niin tuntuu että ei ole edes mitään missä voisi lapsen kanssa käydä. Kaikki kerhotkin on päiväsaikaan.

Missä päin asut? Oon kans ite aika huono tutustuu uusiin ihmisiin. Muutama perheellinen kaveri onneks on, mutta, en niitäkään nyt niin kauheen useesti nää. Mua ei ole kiinnostanu tutustuu oikein kehenkään äiti ihmiseen ja syy ihan se, että ärsyttää kun joillakin on tapana aina kattoo pitkin nenänvartta ja arvostella. Joten senkin osalta ei ole napannu mikään äiti lapsi kerho toiminta. Joten aika paljon tyttären kanssa vietetään aikaa kaksin. Tytär on 11 kk vanha ja enskuun 22. päivä täyttää 1v.

[QUOTE="vieras";23235695]- Minkäikäinen lapsi sinulla on ?

- No se on 1,4-vuotias

- Aha. Just joo. Mun lapsi on 1,8-vuotias, täyttää ens viikolla 1,9 vuotta. Sen nimi on Desimaali.[/QUOTE]

Ootko vähä vajaa?

[QUOTE="joo";23235701]Ootko vähä vajaa?[/QUOTE]Kirjoitustapasi perusteella sinä olet todellinen älyn jättiläinen jota ei kannata haastaa kirjoitustaistoon. Luovutan ja tunnustan olevani "vähä vajaa".

Yhteistyössä