Kirjoita itsestäsi juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hah

Vieras
..mitä teet juuri tällä hetkellä, ja VAIn tällä hetkellä. Kirjoita mahdollisimman pitkä essee siitä ja ilman pilkkuja, ns, lause. :)

Istun koneella ja ihmettelen tätä kaksplussaa miten harmaat vastaileee vain harmaille mustat ei kyllä paljon edes katso harmaitten perään mutta toisaalta en ihmettele kun harmaat usein mollaa kaikkee lukemaansa toki olen miettinyt miksi jaksan täällä pyöriä mutta kiva väliin kysellä tuntemattomien ihmiseten mielipiteitä ja onhan täällä hauskaakin kun lukee provoja voi että olen nauramut itseni kipeäksi tällekkin iltaa mutta ei auta pakko lähteä kohta suihkuun jumitun vain tähän koneelle mikä on niin tyhmää kun lapset ovat mummolasssa ja olen täysin yksi siis aivan sairasta olla vaan koneella mitäs jos otta ja lähtis baariin ei muuten hullumpi idea mutta aamulla lapset tulee jo 9ltä joten kyllä nyt lopetan tämän tyhmän näpytterlemisen ja menen suihkuun ja nukkumaan

Istun koneella selaillen jumppapallolla saatuja tuloksia koska kukaan ei vastannut minun viestiini joten joudun etsimään vastauksia haluamaani kysymykseen minkälaisia tuloksia voisi siis saada jumppapallolla no eihän tuloksiakaan voi saada jos tässä istun ja surffaan netissä vaikka istunkin pallon päällä ja voi vitsi kun vatsalihakset on jo hellänä istumisesta mikä kuulostaakin aika koomiselta mutta totta se on että vatsalihakset näköjään kiristyy tai muuta vastaavaa pallon päällä kun istuu ja pallo on vielä hopea niin olisikohan värillä jotain tekemistä vatsalihaksiin kun ne niin kiristyy ja huomenna varmasti hellänä mutta eipä haittaa jos lihakset on pipinä koska silloin tuntuu että on tehnytkin jotain ja sit jaksaakin lisää tehdä koska sehän tuottaa jo tulosta eli vastasinkin jo osittain omaan kysymykseeni eli miksiköhän täällä kyselen kun osaan melkein itsekin vastata vaikka otankin vastauksia vastaan koska googlella ei aina jaksa etsiä vastauksia ja se on taas omaa laiskuuttani mutta pian jaksan jo googlettaa enemmän koska aloitin jumppailun eli kunto kasvaa varmasti pian

Yhteistyössä