Kirjoitatko välillä harmaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yks miinus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="palstamamma";29899235]Enimmäkseen.[/QUOTE]

Miksi? Mä oon uusi täällä ja näin oon tulkinnu et ainakin jotkut tekee. En vaan tiedä miks? Oletteko kertoneet itsestänne niin paljon että joku voi tunnistaa ja siks ette halua joitakin asioita kertoo nikillä?

Oon aiemmin kirjoittanut vaan palstoilla missä on rekkautuminen pakollista. ..

En. Enkä kirjoita edes "Minni:) harmaana". Kirjautuminen ei ole mulle niin suuri ponnistus ja jos en jaksaisi kirjautua vastatakseni niin vastaamisenkin voi sillon mun puolesta jättää väliin. Varmaan monet jotka palstailee kännyn kautta tekee useammin tota, ite taas en jaksa palstailla kännyllä. :)

Muutaman kerran vuoteen, kun kyse on tunnistettavista asioista. Ketään en ole mustumisen jälkeen haukkunut harmaana, enkä ole kompannut harmaana itseäni.

Miksi? Mä oon uusi täällä ja näin oon tulkinnu et ainakin jotkut tekee. En vaan tiedä miks? Oletteko kertoneet itsestänne niin paljon että joku voi tunnistaa ja siks ette halua joitakin asioita kertoo nikillä?

Oon aiemmin kirjoittanut vaan palstoilla missä on rekkautuminen pakollista. ..

Kyllä. Olen kertonut harmaana asioita, joita en halua omalla nikilläni kertoa.

Hyvion harvoin...suunnilleen ehkä 2 kertaa vuodessa.
Mitään sen kummempaa syytä moiselle ei ole...en vaan ole huomannut kirjautua, kun kirjoitan viestiä, joten lähetän sen sitten kirjautumatta.

Miksi? ... Oletteko kertoneet itsestänne niin paljon että joku voi tunnistaa ja siks ette halua joitakin asioita kertoo nikillä?

Useinmiten puhtaasti siksi että unohdan kirjautua enkä jaksa vaivautua tekemään sitä silloinkaan kun vastaan johonkin ketjuun. Toisinaan siitä syystä että edes halua sitä että joku miettii saati etsii sitä mitä olen aikaisemmin kirjoittanut. Joskus siksi että en halua sitä että kirjoituksesta tunnistettaisiin sitä kuka sen on kirjoittanut. Sinänsä se ei haittaa jos joku tunnistaa silloin kun kirjoitan mustana.

Esim. perunkirjoituksista kysyessäni oli riski että joku olisi tunnistanut tilanteen ja tiennyt sen jälkeen nimimerkkini. Minun nimimerkkiäni ja oikeaa minääni täällä ei tiedä kuin yksi ainokainen ihminen.
Sinänsä ei olisi katastrofi jos joku minut tunnistaisi kun en ole täällä mitään valehdellut mutta en halua että kukaan järjestelmällisesti tietää ja tunnistaa minut kun kirjoitan.
Siksi en koskaan laita kuvianikaan tänne.

Harvoin. Enkä todellakaan komppaile itseäni harmaana :D. Viime raskauden aikana taisin jotain harmaana kysäistä. En halua että minua tunnistetaan mistään, ja kysymys taisi olla vähän typeräkin, vaikka kivasti silti siihen vastailtiin.

Mä olen jatkuvasti kirjautuneena sekä luurilla että koneella. Ei mulla ole mitään niin anonyymia kerrottavaa että jaksaisin kirjautua ulos sen takia

Mää en kirjoita palstalle mitään mitä en vois omalla nimimerkilläni kirjoittaa. Henkilökohtaiset ja muut asiat mitä ei kehtais kirjottaa, pysyköön poissa palstalta.

Olen kirjoittanut, muutaman aloituksen henkilökohtaisesti aroista asioista aikoinaan. Nyttemmin en ole pahemmin jaksanut vaivautua.

Yhteistyössä