Kirjoitin aiemmin Lookfantastic.comista lähetetystä "kadonneesta" tilauksestani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuss

Vieras
Historiikkia: tein tilaukseni 17.10. Kun sitä ei alkanut kahdessa viikossa kuulua, kyselin tilaukseni perään. Asiakaspalvelusta vastattiin, että tuotteet on lähetetty 18.10. ja että odottelisin rauhassa 10.11. saakka ja sitten reklamoisin jos tuotteita ei kuulu.

No, ei kuulunut. Otin yhteyttä asiakaspalveluun 11.11. ja sain sieltä täytettäväkseni ilmoituksen kadonneesta lähetyksestä. Täytin ja skannasin sen sähköpostilla firmalle.

Ja tänään sain vastauksen. Pahoittelivat, ettei tilaustani ole vielä lähetetty. :D Eli tilaukseni ei ole kadonnut minnekään, vaan se vaan oli unohtunut postittaa. :D Ja taas odottamaan...tänään se sitten on kuulemma postitettu ihan aikuisten oikeasti.

Itse olen käyttänyt kyseistä verkkokauppaa vuosia ja ikinä ei ole ongelmaa ollut lähetysten/tilausten kanssa. Sun kohdalla kyseessä oli varmaan ihan inhimmillinen virhe. :) Toivotaan että nyt tuotteet saapuu :)

Mulle on tullut aina sieltä tilaukset ihan hyvin, eli eiköhän kyseessä ole yksittäistapaus. Olen tilannut tuolta varmaan sen kymmenen kertaa. Kerran oli shampoopullo avautunut matkalla, ja kun pistin asiakaspalveluun kuvan sotkusta niin hyvittivät ko. pullon hinnan mulle takaisin.

Yhteistyössä