Kirjoitin facebookin tilapäivitykseen että olen laihdutuskuurilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta tuntuu että nyt kaikki kaveri facebookissa ajattelee että mun mies ei pidä minusta tälläisenä. Ne kaikki hernekeppinaisetkin jotka mun kavereina nauraa mulle ja tietävät että ovat haluttavia mun miehen silmissä nyt koska tietävät että mies pitää oikeasti laihoista eikä tälläsistä paksukaisista. Oikeasti siellä mun kavereissa muutamia jotka yrittäneet mun miestä saalistaa, nyt varmaan yrittävät vielä enemmän koska tietävät että mies ei ole tyytyväinen minuun :-(

No miksi hemmetissä vielä pidät tuommoisia naisia kavereinasi?! Oikeat kaverit ei yritä saalistaa toisen miestä.

Muuten olen sitä mieltä, että turhasta möksähdit kyllä.

no vaikka se on mulle arka paikka voin siitä puhua ja kirjoittaa facebookkiin. En silti halunnut että mies tykkää siitä että laihdutan.

Jos mies ei ois tykänny, niin sitten valittaisit täällä "aion laihduttaa, eikä mies tykkää eikä kannusta.." Yhyy...

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
no vaikka se on mulle arka paikka voin siitä puhua ja kirjoittaa facebookkiin. En silti halunnut että mies tykkää siitä että laihdutan.

Oi että, tää on kyllä aika hassu juttu, en tarkoita irviä, mutta oikeasti ei ole ihme, etteivät miehet aina ymmärrä naisia.

Peesaa.
Tää ap sanoo yhtä ja tarkoittaa toista :) Niinhän me naiset usein.
Kai se on aika tyypillistä että esim. halutaan laihduttaa ja puhutaan siitä, mutta kukaan ei saisi kommentoida sitä mitenkään. Tai jos kommentoi, niin "ei se asia niin ole" "et ymmärrä" tms. muuta. Kuten ap sanoi, herkkä aihe.

ei sen tarvitsekaan kannustaa erityisesti. Enkä siitä tykkäiskään jos alkais minua skarppaamaan laihdutuskuurille, näen siinä saman viestin kuin tuossa että tykkää tilastani.
Huono itsetunto mulla on, senkin myönnän muitta mutkitta.

en ole tästä mitään miehellä puhunut että loukkaannuin, niin miten silloin hysteerisesti ylianalysoin? Koska tämä asia ei ole niin "kipeä" kuitenkaan tämä kuuluu asioihin joita puran tänne palstalle, en oikealle elämälle :-D

Mä en osaisi miettiä asiaa noin monen mutkan kautta, että saisin sen edes omassa päässäni kuulostamaan siltä kuin mieheni pitäisi mua vastenmielisenä.
Siten.

Mutta myönnän, että mun on toki vaikea ajatella omalle kohdalle, kun kuulun siihen ryhmäänjota ystävällisesti ja kauniisti kutsut hernekeppinaisiksi. Paino ei ole mulle arka asia.

En usko kuitenkaan kykeneväni vääntämään meiheni "tykkäämisiä" jossain facebookissa loukkaantumisen arvoiseksi asiaksi, vaikka kyseessä olisikin joku mulle arempi asia.

ei sen tarvitsekaan kannustaa erityisesti. Enkä siitä tykkäiskään jos alkais minua skarppaamaan laihdutuskuurille, näen siinä saman viestin kuin tuossa että tykkää tilastani.
Huono itsetunto mulla on, senkin myönnän muitta mutkitta.

Onko ihmekään, ettei miehet ymmärrä naisia.. Sä haluat laihduttaa ja mies ei saisi tykätä siitä.. Pitäisikö sen estellä sua ja kieltää laihduttamasta? Oisitko sitten tyytyväinen? Toivon että sun itseluottamus kasvaa, kun saat laihdutettua, tuota menoahan teillä menee miehen kanssa pian sukset niin ristiin, ettette niitä pian enää saa auki..

Alkuperäinen kirjoittaja suruinen:
en ihan noin sanoin vaan että jätän pois herkut ja aion karistaa muutaman kilon, niin oma mieheni painoi siihen tykkää tästä

tuli jotenkin paha mieli, enkö kelpaa hänelle tälläisenä.
Kun mies halasi minua myöhemmin ravistauduin irti, tuli tunne että hän ei halua koskettaa läskejäni koska on iloinen kun aion laihduttaa.

en hänellä mielipahastani ole edes kertonut, itsekseni vain tuumailen

*huoh*

mitä mieltä te täällä olette ?
(puran täällä kun en viitsi riitaa miehen kanssa aloittaa)

KÄÄÄÄÄÄK, tällaisissa kohdissa mä oikeasti saan puistatusravistuskohtauksen.

Onneksi en ole mies, olisin varmaan sinkku. ;)

Sun miehes mielenliikkeistä en tietenkään voi mitään tietää, mut voisin kuvitella tuon halunneen kannustaa sua laihtumaan jos ite sitä kerran haluat. Mun mies ainakin sano mulle joskus, kun ite aloin laihduttaan, et haluaa olla tukena koska mua itseeni mun ylipaino rassas tosi pahasti. Kertoi että mä kelpaan oikeen hyvin hälle 15 ylikioni kanssa, mut koska mä itse en niihin ole tyytyväinen, haluaa olla tukena ja kannustaa parhaansa mukaan. Lopputulos oli se, että me molemmat laihduttiin, kun vähärasvaista ruokaa tuli tehtyä ja mieskin lähti mun kanssa lenkille. <3

Mäkin tajuun nyt miehiä paremmin...

Jos mun mieheni laittas vastaavasta tykkään merkinnän, niin se tarkottas puhtaasti että se tykkää ideasta, ei muuta.
Miehet ei oo niin monimutkasia..

Niin ja tähän liittyy vielä yksi pointti jota en maininnut ja jonka itsekin oivalsin juuri miksi niin otti pattiin! Mies ei juuri koskaan kommentoi tai tykkää mun tiloista, tämä tais olla eka tai toinen kerta vaikka kavereina oltu facebookiin liittymisemme alusta asti.
En ole pitänyt sitä kummana kun kotonahan puhutaan koko ajan että ei sille ole tarvettakaan. En minäkään sille paljo kirjoita, eikä se ole facebookissa edes juuri aktiivinenkaan kuten minä.
Muutama päivä sitten sanoin puolihuolimattomasti että mikset koskaan kommentoi tai tykkää mun tiloista.
No nytpä käänsi kelkkansa ja ei ihan sit mua miellittänyt tämä valinta jossa päätti alkaa yhtäkkiä tykkäämään mun tilasta :-(

Mun mies tekis ihan samoin. Jos mä sanoisin et haluan lihoa, se olis ok, jos sanoisin että laihtua, sekin on ok. Pääasia että mulla on kaikki ok. Jos mua joku ärsyttää, sanon sen heti, tästä olenkin saanut tuhannen kertaa kiitosta. Mieheni ei kestäisi arvailla kenenkään tunne-elämän asioita, eikä lukea piiloviestejä. Kuten en minäkään. Olenkohan epänainen itse? Olen mä. Turhaa mä sitä edes kysyn. :D Ei vais, olen hyvinkin akkamainen monissa asioissa ja ylpeä siitä. :whistle:

Niin ja tähän liittyy vielä yksi pointti jota en maininnut ja jonka itsekin oivalsin juuri miksi niin otti pattiin! Mies ei juuri koskaan kommentoi tai tykkää mun tiloista, tämä tais olla eka tai toinen kerta vaikka kavereina oltu facebookiin liittymisemme alusta asti.
En ole pitänyt sitä kummana kun kotonahan puhutaan koko ajan että ei sille ole tarvettakaan. En minäkään sille paljo kirjoita, eikä se ole facebookissa edes juuri aktiivinenkaan kuten minä.
Muutama päivä sitten sanoin puolihuolimattomasti että mikset koskaan kommentoi tai tykkää mun tiloista.
No nytpä käänsi kelkkansa ja ei ihan sit mua miellittänyt tämä valinta jossa päätti alkaa yhtäkkiä tykkäämään mun tilasta :-(

voi itku ja pillitys. älä turhaan tee elämästäsi noin vaikeeta.

No tämä kyllä vähän selventää tilannetta.. Jos asia sua oikeesti vaivaa noin kovasti, niin ota se opuheeksi miehesi kanssa.. Kerro miltä sinusta tuntuu.. Ja tsemppiä laihduttamiseen!!

:o :D
Mä ymmärrän kyllä tavallaan että voi tuntua kurjalta vaikka kannustukselta tuo munkin korvaan kuulostaa, mutta kamoon...mikään ei ole oikein tehty nyt, miesparka :laugh:

Koita nyt päästä asian yli, mies yritti miellyttää ja kannustaa sua :hug:

Sitä saa mitä tilaa :D

en kyllä yhtään tajua sun herneitä nenässäs, ota pois, ota iisisti ja ala onnellisesti laihduttaan.

No jospa juuri sun sanomisen takia ajatteli nyt tykätä sun tilasta! Voi herranjee, ei voi olla noin vaikeeta! Nyt alan kyllä ymmärtää miehiä, kun ne sanoo ettei naisista ota selvää.

Eli sä olet itse pyytänyt sitä kommentoimaan, ja se sitten kommentoi, ja sä loukkaannut? Great...

Oletko ruikuttanut miehelle painoasi?
Kävikö mielessä, että se saattoi "tykätä" ihan siksikin, jos ajattelee sun olevan onnellisempi ja tyytyväisempi jos onnistut hoikistumaan? Eikä siksi että sen mielestä näyttäisit paremmalta laihempana...

niin mutta miksi se päätti sitten kaikista muista tiloista valita tämän laihdutuksen !!??
valittavana olisi ollut myös uudet raidat laitettu hiuksiin (ei ole kommentoinut edes kotona, ehkä niitä raitoja ei löydy tästä valtavasta läskivuoresta?), ompelin wc-papereille pussukkatelineen, tildoja (kuvatkin oli facebookissa) no niitä tuskin on huomannut kotonakaan, uuden vuoden iloja ->raketteja ja lapset, hyvää ruokaa, leffailtaamme joka oli romanttinen yms joista olen kertonut viime päivinä facebookissa.

btw miehellä eikä minullakaan ei ole "en tykkää"-nappia. ei sellaista kai saakaan oikeasti (kaikki ryhmät osoittautuneet huijaukseksi joissa olen yrittänyt sellaista hankkia)

Yhteistyössä