Kirjoitin miehelle kirjeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkupilli

Vieras
Kaikesta siitä mistä me ei saada keskusteltua....

Siitä kuinka me ollaan väärät toisillemme. Minä hänelle, kun olen liian vaativa. Hän minulle, kun ei niihin vaatimuksiin vastaa.

Hälle parisuhde ei oo niin kovin tärkeä asia. Minkäs sille mahtaa, maailma on täynnä ihmisiä joille puoliso ei oo mikään maailman napa tai ykkösasia. Ei siinä ole mitään pahaa. Hän ei puolisolta ihmeitä vaadi, kunhan on joku kotona oottamassa. Mukavampaa kun tyhjä koti.

Minä taas en pärjää sillä että oon miehelleni sijalla viisi tärkeysjärjestyksessä. Työn, opintojen, harrastusten jälkeen, jos on aikaa. Lomalla nousen asteikossa ohi työn. Harrastuskausien ulkopuolellakin petraan asemiani. Mies ei ymmärrä miksen minäkin voi etsiä elämän sisältöä kodin ulkopuolelta, miksi rakennan onnea hänen varaansa?

Voiko kahdesta näin erilaisesta ihmisestä tulla onnelliset yhdessä? Miestä ei pariskunnan laatuaika kiinnosta. Minä en näe järkeä kämppiksinä asumisessa, vaikka bonuksena olisikin tuo fyysinen puoli ja yhteinen talous.

Ja alustako pitää taas aloittaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
munki mies on sellanen valittaja ja ähisiä. mut en mä siitä välitä vaan kiehnään minkä kerkeän.

No mut sehän on ihan ok, jos sulle riittää se yksipuolinen kiehnääminen vaikkei toinen siitä perustaiskaan. Me ollaan niin erilaisia ihmisiä ja kukin makunsa mukaan.

Mulle tosin sitä kiehnäämistäkin vaikeuttaa se, että vuorotyötä tekevän, huomattavan paljon harrastavan, työn ohella opiskelevan miehen siippana joutuu tyytymään tohon koiraan. No se sentään tykkää mun seurasta, vähään tyytyväinen...

Itse erosin aikanaan nuoruuden rakastetusta juuri tuosta syystä. Rakkaus yksinkertaisesti sammui, kun satuin olemaan aina se numero kaksi harrastuksen jälkeen.

Mä sain joskus exältä samanmoisen kirjeen, minua se kyllä vaan ahdisti ja alkoi ällöttämään koko mies. Syy ei tietenkään hänen mutta luulin että tuntisi mut niin hyvin ettei lähde vuodattamaan lastillista tunteita sellaisen ihmisen niskaan joka ei niitä halua puida.
Toivottavasti on löytänyt toisenlaisen naisen.

Luulen että suurin osa mieheistä vain ahdistuu ja ottaa enemmän etäisyyttä moisen kirjoitelman jälkeen.

Yhteistyössä