kirkkaanpunaiset pisteet ihossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilikullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilikullinen

Vieras
mitä ne on? just huomasin ja nyt ne häiritsee:D saakohan niitä millään pois?
siis semmoisia kun joku ois punasella mustekynällä tökkiny sinne tänne pilkkuja. suurimmaks osaks käsivarsissa on nää pisteet, mutta muualla myös. eivät oo siis mitenkään koholla eikä mitään

mää oon kans tämmönen itteni tutkailija ja oon huomannu että sellasia on käsissä... en tiiä mitä on.. ja ei kai niitä millää erityisemmin pois saa.. mulla ainaki osa hävinny ihan itekseen ajan myötä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Mullakin on, ihotyyppi/sairaus nimeltään Keratosis pilaris

mitä tuo niiku suomeksi tarkottaa?:D

no ei sen kummempaa kuin esim. atooppinen iho eli tää on vaan ihotyyppi.. toisilla vaan käsivarsissa ja lievänä, toisilla koko kehossa...

no mä jo säikähin että joku oikeen SAIRAUS.. hui:D:D

Mullakin on, ihotyyppi/sairaus nimeltään Keratosis pilaris

eivät ole tällaisia, katsoin googlen kuvahaulla. ovat siis ihan ihan kirkkaan punasia, mikähän ois oikee väri hmm. aniliininpunanen?

kirkkaanpunaisia pieniä pisteitä voi tulla ihoon myös liian kovasta hankauksesta, esim kuorintavoiteesta, kuivaharjauksesta tai pesusienestä tms.

ja tietty on myös olemassa tuo täällä mainittu ihotyyppi jossa niitä on aina

Alkuperäinen kirjoittaja pilikullinen:
siis semmoisia kun joku ois punasella mustekynällä tökkiny sinne tänne pilkkuja. suurimmaks osaks käsivarsissa on nää pisteet, mutta muualla myös. eivät oo siis mitenkään koholla eikä mitään

Mulle tuli niitä raskausaikana tosi paljon ja ympäri kehoa. Ovat kuulemma muistaakseni nimeltään verisuonikasvaimia ja hyvänlaatuisia. Vauva synty vuos sitten ja ovat edelleen kaikki jäljellä. Tuskin koskaan pois lähtevätkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja pilikullinen:

Mulle tuli niitä raskausaikana tosi paljon ja ympäri kehoa. Ovat kuulemma muistaakseni nimeltään verisuonikasvaimia ja hyvänlaatuisia. Vauva synty vuos sitten ja ovat edelleen kaikki jäljellä. Tuskin koskaan pois lähtevätkään.

no toi kasvainpas kuulosti hyvältä, jaiks

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen;9229900:
kirkkaanpunaisia pieniä pisteitä voi tulla ihoon myös liian kovasta hankauksesta, esim kuorintavoiteesta, kuivaharjauksesta tai pesusienestä tms.

ja tietty on myös olemassa tuo täällä mainittu ihotyyppi jossa niitä on aina

Itselläni tuli kuorintavoiteesta rintakehään, juuri äsken.. onko tietoa lähteekö ne pois, miten ja koska :D vähän häiritseviä kun ylettyvät kuitenkin paidan kaula-aukonkin yli..

Yhteistyössä