Kirkkohäistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko ihan häämekko päällä?

Oli mekko, muttei valkoinen. Kukkakimppu oli. Mutta aivan hyvin olisi voinut olla valkoinen hääpuku huntuineen ja tiaroineen. :)

Etkö ollut vielä..
1_4_858603.gif

Lunis eikö se tarkota just sitä että jos on valkonen puku päällä häissä että on koskematon,ei kai sitä erikseen tartte kysyä. |O :xmas:

Tai ainakin kaikilla tuntemillani se on sitä tarkoittanut.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Oli mekko, muttei valkoinen. Kukkakimppu oli. Mutta aivan hyvin olisi voinut olla valkoinen hääpuku huntuineen ja tiaroineen. :)

Etkö ollut vielä..
1_4_858603.gif

Meni vähän ohi!??????

Joo niin meni...
me ollaan kans haaveiltu tollaisista häistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Etkö ollut vielä..
1_4_858603.gif

Meni vähän ohi!??????

Niin tuota.. eikös se valkonen puku kuulu neitsyeille.. emminä tiedä...

No varmaan vuonna kivi ja kirves. Olen myös kuullut että jos morsiammella huntu on neitsyt mutta jos ei niin ei ole. Ja tuskin perheellinen nainen huntua edes käyttäisi..

Menee vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta hunnun käyttäminen nykyään on sekin varsin vapaata. Olen nähnyt perhekuvan, jossa äidillä valkoinen hääpuku huntuineen ja kuvassa myös kaksi lasta äidin edellisestä ja yksi lapsi tästä uudesta liitosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Menee vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta hunnun käyttäminen nykyään on sekin varsin vapaata. Olen nähnyt perhekuvan, jossa äidillä valkoinen hääpuku huntuineen ja kuvassa myös kaksi lasta äidin edellisestä ja yksi lapsi tästä uudesta liitosta.

Peesi.

Yhteistyössä