Kirppareista enempi tietävät kertokaas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Minkälaisia hintoja kannattaa laittaa vaatteisiin että ne menisi ja saisi ainaskin pöytävuokran takaisin. (18e)

Vaatteita on siis vauvojen vaatteita koko 56cm-80cm. Olen jo huonoimmat laittanut roskikseen, mutta koska olen varsinainen vaatehamsteri niin nämä kirpparille menvät on suht käyttämättömiä.
Merkkeinä on perus H&M, lindex...Ja tietty muodikkaita ihanuuksia. =)

Sitten olisi omia vaatteita kanssa, paljonko maksetaan esim. S-koon normi paidoista?

Bodyihin hintaa laittaisin 0,5-2 e. Ja sen hintaisia ne yleensä siellä onkin. Tietenkin kunnosta riippuen. Jos on uusi, ja vähän paremman merkkinen, niin totta kai hintaa enemmän tuosta. Normihousuista tuota samaa hintaluokkaa, mutta farkuista ja vähän paremmista 2-4 euroa on aika sopiva.
S-koon normipaidoista jotkut ihmiset maksaa yllättävänkin paljon. Tässäkin riippuu, että missä kunnossa vaate on. :)

Mäki oon viemässä kirpparille vaatteita.. kuinka paljon maksaisitte muuten tosi hyväkuntoisista ja hyvännäköisistä farkuista, missä on kuitenkin lahkeessa vähän kulumaa, koska on ollu liian pitkät ja menny jalan alle ja kulunu...? On meinaa muutamat sellaset.. Hinnottelu stressaa ehkä eniten. :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mäki oon viemässä kirpparille vaatteita.. kuinka paljon maksaisitte muuten tosi hyväkuntoisista ja hyvännäköisistä farkuista, missä on kuitenkin lahkeessa vähän kulumaa, koska on ollu liian pitkät ja menny jalan alle ja kulunu...? On meinaa muutamat sellaset.. Hinnottelu stressaa ehkä eniten. :D

Mä en osta tuommosia lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Mä en osta tuommosia lainkaan.

En minäkään, haluan että vaatteeni ovat ehjät.

Lyhentäsin ja ompelisin siistiksi, hintalappuun maininta 'tarkista pituus'.

Miksi et tekisi noista ITSELLESI shortseja tms?

No voih.. täytyy sit varmaan lyhentää, ettei nirhaumat lahkeessa näy.

Et sitten enää itselles niistä sais vaikka farkkucapreja jos kerran muutoin on mielestäsi kivat?

Mutta toki voit ne kirppiksellekin lyhyempinä viedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:
Itse maksan vauvojen vaatteista enintään euron kappale. Jos jotain oikein ihanaa niin max 2?

Niin, jotain samaa itsekin maksaisin. Tosin jostan nätistä puvusta kyllä vitosenkin, jos on virheetön.
Yksi hyvä keino on hinnotella kohtuullisesti, mutta niin että jotain saisikin ja laittaa vikan/kaksi vikaa päivää kaikki puoleen hintaan.

No, ne on vähän sellasia, etten tykkää mallista tai olen kyllästynyt tms.. :D Olis vaan kiva saada niistä edes jotain vähän rahaa, kun olen niistä väh. 80e maksanu jokasesta.. Mutta kyllä mä jotain keksin. :)

Jos lastenvaatteista (ja muista) haluaa kirppiksellä päästä eroon, kannattaa hinnat laittaa todella alas koska kirppikset notkuu lastenvaatetta.
Itselläni on parhaillaan pöytä, jossa pieniä lastenvaatteita, jalkineita ym. Hinnat 0.20?-4?.
Merkki ei taida paljoa merketa.

Mä ostaisin muutamalla eurolla jos olis mulle sopivia lyhentämisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mutta se merkitsee että miltä vuosikymmeneltä vaatteet ovat. En jaksa tajuta niitä jotka myyvät 80-luvulta, 4 lapsella olleita, kivikovia vaatteita.

=)) joo, usein näkyy 12v pojallani olleita äippälaatikon vaatteita myytävänä =) osa kyllä ihan ok näköisiä, mutta osa ollut varmasti 10 lapsellä käytössä ja sen näköisiäkin...

Kaippa ne vaatteet on vaan jotenkin niin rakkaita kun ne on omalla murulla ollut niin ei osaa katsoa niitä "oikeilla silmillä" ja jää näkemättä kellatumiset, tahrat, pienet reijät jne...

No ei varmaan ajattelekaan, mutta siis tarkotin, että harmittais heittää sellasia vaan vaatekeräykseen.

Ei kirppiksellä kaiken tarvi olla kahta euroa...voit koitaa pyytää vaikka usemman kympin jostain, jos joku sen haluaa niin voi hyvinkin maksaa. Olen ostanut kalliitakin juttuja kirpusta, jos olen jotain kovin halunnut.

No ei varmaan ajattelekaan, mutta siis tarkotin, että harmittais heittää sellasia vaan vaatekeräykseen.

Olen mä kirpparilta farkkuja ostanut hintaan 15e.
Mutta esim. 50e en maksaisi. Pistä ne 10-20e luokkaan.

riippuu niin siitä että missä kirppari sijaitsee, onko muita kirppareita lähellä millasta porukkaa käy, onko paljon asiakkaita

täällä menee bodyt hintaan 3-4e, paidat 3-5e, housut 5-7e
ja ovat yhdellä olleet ja viime tai tän vuoden mallistosta kokoina 86-98cm

paikkatuotto viikossa ollut n. 250e

Yhteistyössä