Kirppareista enempi tietävät kertokaas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
minusta on tyhmää myydä pakkauksen vaatteita ylipäätänsä,koska ilmanen se jokaiselle on niin sitten pyydetään viellä rahaa niistä,en ole koskaan ymmärtänyt tätä.

Mä olen ostanut kyllä äpakkauksen vaatteita kirpparilta. Mut meidän tos lähikirpparilla niillä on niin halvat hinnat että voin jo sen maksaakkin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
minusta on tyhmää myydä pakkauksen vaatteita ylipäätänsä,koska ilmanen se jokaiselle on niin sitten pyydetään viellä rahaa niistä,en ole koskaan ymmärtänyt tätä.

Mä olen ostanut kyllä äpakkauksen vaatteita kirpparilta. Mut meidän tos lähikirpparilla niillä on niin halvat hinnat että voin jo sen maksaakkin. =)

mulla tää on vissiin joku periaate vaan,kai,en tiedä mutta jotenkin se sotii mun ajatusmaailmassa :D ja se ei olekkaan niin mustavalkonen :)

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
riippuu niin siitä että missä kirppari sijaitsee, onko muita kirppareita lähellä millasta porukkaa käy, onko paljon asiakkaita

täällä menee bodyt hintaan 3-4e, paidat 3-5e, housut 5-7e
ja ovat yhdellä olleet ja viime tai tän vuoden mallistosta kokoina 86-98cm

paikkatuotto viikossa ollut n. 250e

Uusia saa samaan hintaan... En ostaisi.

Joku niitä farkkuja mietti, olivat vissiin aikuisen.. Mä en kirpparilla maksa farkuista kymppiä enempää, varsinkaan jos ovat rikki. En osta uutenakaan yli 30? maksavia housuja, miksi maksaisin kirpparilla uusien hinnan?

Nämä kirppariasiat ovat myös paikkakuntakohtaisia.
Meillä täällä "maalla" menee vähän kalliimmalla just nuo Lindexin ja H&M:n kun meillä ei täällä niitä ole ja aika monta kymmentä kilometriä saa ajella ennen kuin löytyy lähimmät. Sitten en jaksa uskoa että esim. Helsingin keskustassa menisi samalla hinnalla koska sieltä löytyy kaupat vierestä.

Yhteistyössä