Kirppari Turun Kodin 1:sen parkkihallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Meneekö siellä hyvin kaupaksi tavaraa? Olen ajatellu sinne lähteä ensi sunnuntaina, kyydissä olisi lastenvaatetta, pelejä, kenkiä, jonkun verran aikuisten vaatetta sekä tauluja ja astioita.

Eihän Turussa oo mitään erikoista menossa ens sunnuntaina ettei porukka oo kirppareilta pois?

Onko muita hyviä kirppareita siellä joissa voi siis itse myydä?

Minäkin olisin tulossa täältä vähän kauempaa tavaroineni kun täällä ei ole vastaavia kirppareita. Toivottavasti reissu kannattaa, hinnat olen ainakin laittanut alhaisiksi ettei tarvitsisi koko lastia kotiin raahata takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja myymässä ollut:
on hyvä paikka, kannattaa mennä sillä siellä käy paljon porukkaa. mene vain tarpeeksi aikaisin paikalle

Kannattaako siellä olla heti kuudelta kun aukeaa? Onko siellä niin paljon myyjiä että voi ilman paikkaa jäädä?

pimeää tosiaan on, vaikka lisäsivät muutama vuosi sitten valaistustakin. Itse tykkään käydä nimenomaan tuolla. Loosikirppikset sucks :x

Pese vaatteet ja silitä jos on aikaa. Ihan varmasti saat lastenvaatteet kaupaksi kun hinnoittelet sopivaksi ja on siistiä tavaraa. Välillä näkee tuollakin sellaista lumppua, etten kelpuuttaisi edes lattiarätiksi! :laugh: Paljon tuolla on keräilijöitä, ja asiakkaita riittää aikuisten vaatteellekin. Tsemppiä myyntiin, ehkä tulen juuri teiltä ensi sunnuntaina tavaraa ostamaan! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja myymässä ollut:
on hyvä paikka, kannattaa mennä sillä siellä käy paljon porukkaa. mene vain tarpeeksi aikaisin paikalle

Kannattaako siellä olla heti kuudelta kun aukeaa? Onko siellä niin paljon myyjiä että voi ilman paikkaa jäädä?

Puoli seiskalta viimeistään, en usko että sitä ennen ilman paikkaa jää.

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
pimeää tosiaan on, vaikka lisäsivät muutama vuosi sitten valaistustakin. Itse tykkään käydä nimenomaan tuolla. Loosikirppikset sucks :x

Pese vaatteet ja silitä jos on aikaa. Ihan varmasti saat lastenvaatteet kaupaksi kun hinnoittelet sopivaksi ja on siistiä tavaraa. Välillä näkee tuollakin sellaista lumppua, etten kelpuuttaisi edes lattiarätiksi! :laugh: Paljon tuolla on keräilijöitä, ja asiakkaita riittää aikuisten vaatteellekin. Tsemppiä myyntiin, ehkä tulen juuri teiltä ensi sunnuntaina tavaraa ostamaan! ;)

Tuu vaan ostamaan mun tavarat pois:) Raha ei olisi pahitteeksi, samoin kaappitila...

Yhteistyössä