Kirppari vaiko huutonet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Sanokaapas, meneekö lastenvaatteet ja -tarvikkeet+ omat vaatteet ja rojut paremmin kaupaksi kirppiksellä vaiko Huutonetissä?
Kummasta saa helpommin enemmän rahaa?

Kokemuksia kellään? :)

kirppis - ehdottomasti

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sanokaapas, meneekö lastenvaatteet ja -tarvikkeet+ omat vaatteet ja rojut paremmin kaupaksi kirppiksellä vaiko Huutonetissä?
Kummasta saa helpommin enemmän rahaa?

Kokemuksia kellään? :)

Minä olen tykännyt huutonetistä. Oma vaivansa toki mutta kirppis pöytä hinnat hirvittää. Ehkä puoliksi jonkun toisen perheen kanssa voisin pitää mutta en halua maksaa 30e vko niinkuin täällä on parhaalla kirppiksellä, joka keskustassa ja tavara menee hyvin. Olen myynyt tuhansilla eruoilla huutonetissä vuoden sisällä. Enimmäkseen elektroniikkaa, laadukkaita leluja ym.

Alkuperäinen kirjoittaja klik:
Jos trendikästä/retroa/uusretroa niin sitten ehdottomasti huuto net, mutta jos ns. perusvaatetta, niin veisin kirpparille.

Joo, no eipä noi vaatteet nyt sellasia ole, että kukaan niistä huutamalla huutamaan alkais. :) Ihan peruskamaa.

Huutiksessa on se kuvien otto ja postitus omana vaivanaan..

Mites sitten kun mulla olis ylimääräsenä esim. Gracon kova kantokoppa (kunto erinomainen), uudenveroinen lämpöpussi vaunuihin ja turvakaukaloon, lähes käyttämätön jouluna 2009 ostettu vauvan leikkikaari (ovh 70e) ja Gracon turvakaukalo kiinnitystelakalla vm 2003.....
Mihin noita itse lähtisit myymään?

Yhteistyössä