kirpparihinnat lastenvaatteille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannattaisko kirpparille viedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo olen itsekin lähdössä myymään vaatteita kirppikselle. Meilläpäin kyllä hinnat on aika kovia kirppikselläkin ja kaikki menee kaupaksi, kehui juuri mun ystävä joka myi poikansa vaatteet. Mullakin on kymmenen kappaletta erillaisia mekkoja esimerkiksi(sametti mekkoja, ulkomailta ostettuja..) niin en takuula myy kauhian halvalla.

mä olen kirppareiden vakiokiertäjä ja lähes kaikki pojan vaatteet on kirppareilta. Ostan vain hyvännäköistä ja hyväkuntoista vaatetta, mutta kierrän kaukka pöydät, joissa esim paidoista tai housuista pyydetään enenmmän kuin 2 tai kolme euroa. Käytetystä ulkoilupuvusta en koskaan maksais yli 10.ntä euroa.
Mutta toisaalta mä kyllä käytänkin kirppareita suurimmaksi osaksi sen takia, että opiskelevana yksinhuoltajana, mulla ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa muualta ja kirppareiltakin vain hädintuskin.
Käyetyn näköisiä vaatteita voisin ottaa vastaan ilmaiseksi. Välillä mun on vaikea ymmärtää monien kirpparimyyjien ahneutta kun pitää kaikesta kiskoa huippuhinnat. Ja sitten jos vaatteet ei mene kaupaksi ne viedään roskikseen...ihan uskomatonta.

mä en maksa montaa euroa mistään kirppiksellä. Siis mielelläni ostan käytettyä, mutta jos se on ollu esim vaan 1 lapsella, niin ei todellakaan ole käytetyn näköistä silti. Tahraisia tai pesunukkaisia vaatteita en osta, niitä saa kavereilta ilmaseks niin paljon kuin huolii. Ok-kuntoisista bodyista ja muista vaatteista oon maksanu 0,20-1 euron, jostain vähän kalliimmasta 2 euroa, pojan juhlapuvusta 5 euroa ja sen enempää en maksais käytetystä maksais. Ja mä en siis halveksi käytettyjä, eikä mun ole pakko ostaa kaikkea uutena, päin vastoin. Mutta en mä käytetystä samaa maksais millä tarjouskorista saa jo uusia

Yhteistyössä