Kirpparihinnotteluun apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hippu

Vieras
Mulla olis tos 11 kpl littlest pet shoppeja ja yks niitten talo. Toi talo on selaasta keskikokoa varmaankin enkä oo varma onko siinä kaikki alkuperäiset irtohepeneet tallella. Noi elukat on yhtä lukuunottamatta hyvässä kunnossa mutta niille ei juurikaan oo tarvikkeita mukana.
Mitä noista vois pyytää?

Entäs sitte schleich (ei sitä varmaan kirjoteta noin..) hevosista?

Niitä salkkuja jossa oli niitä ötököitä, myytiin Halpa-Hallissa 24e ja niitä on aika paljon eli jospa siitä sitten puolet eli 12e ja kun ei kaikki välttämättä ole tallella niin 10e ja se talo vois ajatella kans 10e.

Muistelisin, että noi petshopit maksoi yksittäin jotain 3-4? väliin, kun kerran sellaisia ostin tytöilleni. Ehkä toi 1-1,50? kpl. ois ok. Tuosta talosta vaikeampi hinnoitella. Paljon maksoi uutena? Itse ostin ison talon noille ötököille ja maksoi jotain 45?. Kirpparilla näin myynnissä 30? ja minusta se oli kallis pelkäksi taloksi, kun ei ollut muuta mukana...Ja kuntokin tietty on vaikuttava tekijä :)

En oo itte ostanu tota taloa joten en tiedä mitä on maksanu. Talo on hyvässa kunnossa ja paan siihen pussissa mukaan jotain tavaroita.
Noihin ötököihin ei tuu mukaan kun jokunen vaate (lapset halus vielä pitää muut tarvikkeet) ja kaupasta ostettaes niis on niitä tarvikkeita mukana, vaikeuttaa hinnoittelua melkoisesti. Kannattaisko noi myydä yksittäin vai könttänä?

Alkuperäinen kirjoittaja evi:
Mun lapset sanoo ettei noilla enää kukaan leiki! Antoivat jo omansakin pois - spr:n kirpparille lahjoitin!:)

Kyllä varmaan ne leikkii joilla ei oo varaa uusia leluvarastoa joka vuosi ja ne jotka ostaa lelut pääasiassa kirpparilta. Varakkaitten lapset sitten asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:
Jos tämä yhtään helpottaa asiaa niin näin ostajan kannalta ( paljon kirppareita kierrän ) niin mieluummin ostaisin köntässä, kuin erikseen.

Oisko sit hyvä jos mä laitan ne pussiin ja hinnaksi 7??
En haluaisi myydä liian halvalla mutta en halua myöskään kantaa niitä takas kotia. Viime aikoina on tullu niin vähän kierrettyä kirppareita etten oo oikein perillä nykysistä hinnoista.

Alkuperäinen kirjoittaja hippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:
Jos tämä yhtään helpottaa asiaa niin näin ostajan kannalta ( paljon kirppareita kierrän ) niin mieluummin ostaisin köntässä, kuin erikseen.

Oisko sit hyvä jos mä laitan ne pussiin ja hinnaksi 7??
En haluaisi myydä liian halvalla mutta en halua myöskään kantaa niitä takas kotia. Viime aikoina on tullu niin vähän kierrettyä kirppareita etten oo oikein perillä nykysistä hinnoista.

Ainahan sä voit kokeilla ja jos näyttää, että ei mene kaupaksi niin hintoja voi muuttaa :) Ja kyllä mä voisin just tuon 7? max. maksaa noista, jos lapseni niitä haluaisi ja tietäisin, että varmasti ois mieluisia.

Mä en tykkää ostaa köntässä, parista syystä. Ensiks, siel pussis saattaa olla jo jotain mitä meillä on, eli silloin en sitä osta. Usein myöskin raha on este. Ei toi 7e paha hinta, mutta yleensä en osta niin kalliita leluja. Eli mieluiten yksitellen.
Ja toi 1e kuulostaa sopivalta hinnalta. Niistä taloista en sitten tiedä...
Meidän tytöt ainakin leikkii petseillä vielä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hippu:
Aikalailla tollasia hintoja olin ajatellutkin mutta rupes epäilyttään meneekö liian halvalla kun katoin että chef oli maksanu kahdesta lps:tä 3?.

Eilen oli kirppiksellä lps:ät hintaan 2?/kpl ja ne jäi kyllä ostamatta. Olisin saattanut ostaa jos siinä pussukassa olisi ollut edes 1 pikkutavara mukana, mutta koska oli van hahmo, oli mielestäni liian kallis.

1,50? on mielestäni hyvä hinta :)

Itse just näin kirpparilla petsejä hintaan 3,50e!
Itse maksaisin max. 2e sillä meillä tyttö niitä kerää, ja tuo summa olisi juurikin puolet uuden hinnasta. Ja toisaalta on sellaisia vanhempia petsejä joita ei enää kaupasta saa.

Yhteistyössä