Kirpparille ei vissiin sais mennä rattaiden kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin tänään kirpparilla ja vauva oli matkarattaissa, kaukalo siis siinä rattaissa kiinni ja niiden kanssa pyörin siellä. Kirpparilla on omatkin matkarattaat joita saa tarvittaessa lainata.

Monikaan ei meinannut väistää tai sitten väistettiin tahallaan niin, että en meinannut millään mahtua kulkemaan. Ja tuntui, että ihmiset katseli siihen malliin, että minulla ei ole oikeus olla siellä niiden rattaiden kanssa.

Vitutti kyllä moinen. En ole törmännyt aiemmin tuollaiseen.

ne kirpputorit, joilla mä olen käynyt on kyllä usein niin ahtaita, että varmaan se ärsyttää kanssa ihmisiä, kun joku siellä vaunujen kanssa pujottelee. mutta ei kai se silti kiellettyä ole, ja mentävähän sinne on rattaiden kanssa, jos lapsi on mukana, eihän siinä mikään auta

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
ne kirpputorit, joilla mä olen käynyt on kyllä usein niin ahtaita, että varmaan se ärsyttää kanssa ihmisiä, kun joku siellä vaunujen kanssa pujottelee. mutta ei kai se silti kiellettyä ole, ja mentävähän sinne on rattaiden kanssa, jos lapsi on mukana, eihän siinä mikään auta

Mutta pyöritään kirppareilla silti ostoskärryjen kanssakin plus että tuolla on lainattavaksikin ne rattaat. Ei pitäis olla nokan koputtamista.

Enemmän siäkin monen ämmän oma perse vei tilaa kun ne mun kärryt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:

Mutta pyöritään kirppareilla silti ostoskärryjen kanssakin plus että tuolla on lainattavaksikin ne rattaat. Ei pitäis olla nokan koputtamista.

Enemmän siäkin monen ämmän oma perse vei tilaa kun ne mun kärryt.
ehkä sun kannattaa sit pysyä kotona, jos noin koville ottaa

Minä menen kirpparille vaunuineni jos minun on mentävä sinne lasten kanssa.Ja jos jollain on valittamista niin olkoon hyvä vain, käyn siellä kuitenkin vaikka valittaisivat. Yleensä ihmiset eivät valita. =)

edit. eivätkä yleensä mulkoilekaan ,jos mulkoilevat niin mulkaisen takaisin ja niin se mulkoilu loppuu normaalisti. :laugh: :D

Yhteistyössä