Kirpparille viety tavaraa

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Toivottavasti tekee hyvin kauppansa. Pari astiaa vietiin siinä jo, kun vasta järkkäilin pöytää. Nyt ensin vein lähinnä juuri noita astioita. Ostin juuri lisää uusia laseja ja vein osan vanhoista myyntiin. Glögilasejakin minulla on yli tarpeen joten sellaisiakin nakkasin myyntiin, lusikatkin niissä oli. Ja lastenastioita... niitä on tuhottomasti ja lisäksi itse kerään niitä muumejakin. :) Ja jotain verhoja ja pöytäliinoja muutamat. Ai niin ja pirusti lasten kenkiä ja sandaaleita.

Hinnat laitoin kaikki jotain 1-2e. Yhteen astiasettiin missä on sekä ruokailulautasia että kahvikuppeja tasseineen niin laitoin hinnaksi 5e.

Kaappeihin lähinnä siis haen tilaa, en tiliä yritä tehdä.

Ja teinpä samalla reissulla kivoja löytöjä taas itsekin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
Toivottavasti pääset ylimääräisestä tavarasta eroon ja noilla hinnoilla luulis ainakin. Itse käyn kirppareilla kerran viikossa ja vasta teinkin ihania löytöjä :)

Olen itekin tehnyt nyt lähiaikoina tosi hyviä löytöjä. Ja tosi halvalla. Äskenkin ostin tytölle vaikka mitä 1e kappale. Pojalle ostin Reiman anorakin 12 eurolla eli se oli kalliimpi, mutta mielestäni jokaisen euron arvoinen. En löytänyt siitä mitään vikaa, aivan uudenveroinen takki ja aivan mielettömän ihana. :)

Älkää unohtako laittaa nukkavieruihin bodeihin ja polvilta risoihin haalareihin huippuhintoja, niin saatte roudata kaikki lumput takaisin kotiin :laugh:

En ymmärrä, mikä ihmisiä vaivaa! Kirpputorin tarkoitus on päästä itselleen tarpeettomasta tavarasta eroon halvalla, josko vaikka joku muu löytäisi tavaralle tai vaatteelle käyttöä.

Kävin muutama viikko sitten Porin kirpputorilla ja järkytyin lastenkirpparin+ toisen itsepalvelukirpputorin hintoja! Siis luuleeko äidit, että joku ostaa (varsinkin nyt alennusmyyntien aikaan ) Lastensa nukkavieruja collegehousuja hintaan 4 euroa?!?!?!?!

Toisekseen ihmiset eivät osaa pestä vaatteitaan. Joko kengät myydään kurapaakkuineen tai sitten 30asteen pesuohjeen omaava paita on lyöty yhdeksäänkymppiin ja siihen isketään kuitenkin 10 euron hintalappu.

Toivon mukaan joku sokea mamma lukee tätä ja HERÄÄÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älkää unohtako laittaa nukkavieruihin bodeihin ja polvilta risoihin haalareihin huippuhintoja, niin saatte roudata kaikki lumput takaisin kotiin :laugh:

En ymmärrä, mikä ihmisiä vaivaa! Kirpputorin tarkoitus on päästä itselleen tarpeettomasta tavarasta eroon halvalla, josko vaikka joku muu löytäisi tavaralle tai vaatteelle käyttöä.

Kävin muutama viikko sitten Porin kirpputorilla ja järkytyin lastenkirpparin+ toisen itsepalvelukirpputorin hintoja! Siis luuleeko äidit, että joku ostaa (varsinkin nyt alennusmyyntien aikaan ) Lastensa nukkavieruja collegehousuja hintaan 4 euroa?!?!?!?!

Toisekseen ihmiset eivät osaa pestä vaatteitaan. Joko kengät myydään kurapaakkuineen tai sitten 30asteen pesuohjeen omaava paita on lyöty yhdeksäänkymppiin ja siihen isketään kuitenkin 10 euron hintalappu.

Toivon mukaan joku sokea mamma lukee tätä ja HERÄÄÄ!!!

No minulla ei ollut tuollaisia hintoja. Vaatteita en tosin vienytkään oikeastaan, ainoastaan lasten sukkahousuja. Kaikki ehjiä ja hinnaksi laitoin 30 senttiä kipaleelta.

Yhteistyössä