kirpparilta saatu purkki..ihmettelyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Anoppi oli ostanu mulle kirpparilta sellaisen pauligin kahvipurkin..

ei ollu kattonu sinne sisälle, avasin sen ni siellä oli kahvinpuruja sisällä..ei siis paljoa, mut niin et oli likainen..

kovin hämmentävää, ettei sen vertaa viitti, et huuhtasis edes ne tavarat ennen ku myyntiin vie.

nyt on purkki pesy, joten ei se maailmaa kaatanu, kunhan hämmästelen :xmas:

On sulla anoppi... En ikinä ostaisi kirppikseltä mitään tutkimatta tavaraa myös sisältäpäin. Sehän olisi voinut olla vaikka umpiruosteessa, käytetty öljyastiana autotallissa, tai sisällä olisi voinut olla ihan mitä vaan, vaikka hiirenraato.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
On sulla anoppi... En ikinä ostaisi kirppikseltä mitään tutkimatta tavaraa myös sisältäpäin. Sehän olisi voinut olla vaikka umpiruosteessa, käytetty öljyastiana autotallissa, tai sisällä olisi voinut olla ihan mitä vaan, vaikka hiirenraato.

näimpä, onneks ei ollu kun kahvipuruja. Monesti nuo purkit saatta haistakkin jo niin oudolle ettei tee mieli ostaa :$

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Keräät vissiin kahvipurkkeja? Mä myös =)

itseasiassa en :D

mulla on enimmäkseen noita muumipurkkeja, kaikkia muita mut ei niitä kahvipurkkeja, sit on noita muropurkkeja, mut ton pauligin purkin mä halusin (ei oo se uusin, vaan pari vuotta sitten tullu )
vielä ku sais jonkun vanhemman jostain..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

mulla on enimmäkseen noita muumipurkkeja, kaikkia muita mut ei niitä kahvipurkkeja, sit on noita muropurkkeja, mut ton pauligin purkin mä halusin (ei oo se uusin, vaan pari vuotta sitten tullu )

Juu... Mä jo ajattelin että onko joku muukin (yhtä hullu) vanhojen kahvipurkkien keräilijä :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Juu... Mä jo ajattelin että onko joku muukin (yhtä hullu) vanhojen kahvipurkkien keräilijä :D

kyllä mä niitä ostaisin heti ku sattuis kohdalle..olenkos mä sit semihullu-purkinkeräilijä :kieh: