Kirpparimyyntiapua tarttisin

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Mulla on Marimekon paita missä on laput vielä kiinni, hintaa lapussa on 69 mutta ite maksoin siitä 35 euroa.. jos laitan sen kirpparille myytäväksi, niin onko sopiva hinta 25?? en viittis ihan ilmaseksi antaa pois kun en kerran ole ite sitä yhtään pitänyt.. entä irrotanko noi Marimekon laput siitä ja kirjotan vaan omaan hintalappuuni että uusi? entäs tarviiko mun mainita joku syy, että miksi myyn uuden paidan pois?

Mä epäilen kans että saatko tuolla noin isoa hintaa. Jätä kuitenkin lappu paikalleen. Kirppiksen idea on kuitenkin alunperin ollut saada itselle hyödytön tavara lähtemään edullisesti eteenpäin, eikä minusta paita 25e enää tuohon ideologiaan kuulu, vaikka olisi ollut alunperin kalliskin.

Oukei.. en siis vie sitä kirpparille.. yritän huutiksessa vielä päästä siitä eroon ja jos ei auta niin sitte vaan raa'asti hinta alemmas.. harmittaa vaan niin pahuksesti kun menin sen ostamaan.. :headwall:

No kokeile nyt ihmeessä!
Älä usko kaikkea, mitä täällä kateelliset tai köyhät sanoo!
Mullekin sanottiin, ettei käytetyistä lasten haalareista saa kahtakaan kymppiä,sain melkein viiskymppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kokeile nyt ihmeessä!
Älä usko kaikkea, mitä täällä kateelliset tai köyhät sanoo!
Mullekin sanottiin, ettei käytetyistä lasten haalareista saa kahtakaan kymppiä,sain melkein viiskymppiä!
Jaaha :D Onko pakko aina kynyttää viimeisetkin rahat ostajilta?? Huutiksessa sen vielä jotenkin ymmärrän, kun huutajat voivat hintatasoa itse määrittää, mutta kuten sanoin niin kirppiksellä se ei kuulu asiaan...

Yhteistyössä