Kirppikselle menossa myymään, apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipupu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halipupu

Vieras
Oon menossa kuukauden päästä ekaa kertaa kiprrikselle myymään lasten vaatteita ja tavaroita. Antakaas vinkkejä mitä kannattaa ottaa huomioon, että vaatteet menee kaupaksi. Mikä olisi kätevä säilytyspaikka rahoille, pöydällä joku loota vai vyötärölaukku esim.?

Mulla on ollut aina vyötärölaukku ja se on ollut tosi kätevä. Joo tarpeeks alhaiset hinnat on hyvä pitää, eikä ottaa mukaan mitään tosi huonokuntoista, koska se saattaa karkottaa ostajia jos näkee jotain rojua, mutta jos myyt lähinnä vaatteita ni se ei varmaan ole ongelma. Onnea myymiseen! Ja mieli kannattaa pitää iloisena, ostajat viihtyvät pöydän luona jos myyjä on ystävällinen, muttei tyrkytä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja inna:
, eikä ottaa mukaan mitään tosi huonokuntoista, koska se saattaa karkottaa ostajia jos näkee jotain rojua,.

Just noin ja silitä myös vaatteet, vaikka ostaja ne peseekin. Ja itse tykkään siitä, että tuotteessa on hintalappu, ettei tarvitse kysellä. Juttele ja ole iloinen, äläkä unohdu kavereiden ja tuttujen kanssa juoruilemaan sillä aikaa kun joku ostaja odottaa, että saisi maksaa ostoksensa.

Ole valmis tinkimään. Kysy vastatarjousta, ole valmis niputtamaan tuotteita "könttähinnalla". Esillepano - sekaisesta kasasta ei saa mitään irti, siivoa sitä siis kokoajan. Laita vaatteet kokonaisuuksiksi tai ainakin esim koottain.

Yhteistyössä