Kirppiksestä Eurassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Käväisin tänään just ennen sulkemista Euran (olisko Riitan kirppis) pikaisesti, kun etsin juhlakenkiä ja siellä oli yhdessä loosissa (en ole varma, mutta mielestä numero 11) todella siistejä (puhtaita ja silitettyjä) vaatteita pienille vauvoille ja lapsille ja muutama aikuisenkin vaate mm. naisten uudehkot Nanson (?) farkut ja miesten pikkutakkeja ja Levis farkkuja. Menen huomenna paremmalla ajalla uudelleen. Niin ja uusia kestovaippoja myös!

:laugh:

Ei jumalauta miten nolo ap! :laugh:

Siellä kaatopaikkakirpputorilla on sotkuista, epäsiistiä ja IHAN TÖRKEÄN kalliit hinnat! Kävin juuri viime viikolla ja voin kertoa, että EI KANNATA MENNÄ!! Sikakalliit hinnatvaatteissa ja tavaroissa.

Puhallettavasta krokotiiliuimapatjasta joku pyysi 60 ? :laugh::laugh::laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Käväisin tänään just ennen sulkemista Euran (olisko Riitan kirppis) pikaisesti, kun etsin juhlakenkiä ja siellä oli yhdessä loosissa (en ole varma, mutta mielestä numero 11) todella siistejä (puhtaita ja silitettyjä) vaatteita pienille vauvoille ja lapsille ja muutama aikuisenkin vaate mm. naisten uudehkot Nanson (?) farkut ja miesten pikkutakkeja ja Levis farkkuja. Menen huomenna paremmalla ajalla uudelleen. Niin ja uusia kestovaippoja myös!

olisko Riitan kirppis

en ole varma, mutta mielestä numero 11

naisten uudehkot Nanson (?) farkut

:laugh::laugh:

kovin painoit hyvin mieleesi yhden tietyn loosin numerot ja kaikki :laugh:

¤kierii lattialla¤

:laugh::laugh:

mutta toisesta syystä. En ole koskaan ostanut mitään kirppikseltä. Tämä oli elämäni toinen kerta, kun yleensäkään kävin. Loosi jäi siksi mieleeni, kun en ehtinyt muihin ja siellä oli sandaaleita (liian pieniä lapselleni), farkkuja katsoin äidilleni, kuka taas sitten harrastaa kirppiksiä. Syy miksi ap on nolo: mua jotenkin kammoksuttaa se haju, mikä kirppiksillä on. Nyt ajattelin olevani fiksu ja katsoa kenkiä sieltä, koska yhdet juhlat kesällä. No ko.kirppis ei todellakaan ole mikään siisteyden perikuva. Kerran vielä minulla ei loosia ole, vielä!
ap

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta toisesta syystä. En ole koskaan ostanut mitään kirppikseltä. Tämä oli elämäni toinen kerta, kun yleensäkään kävin. Loosi jäi siksi mieleeni, kun en ehtinyt muihin ja siellä oli sandaaleita (liian pieniä lapselleni), farkkuja katsoin äidilleni, kuka taas sitten harrastaa kirppiksiä. Syy miksi ap on nolo: mua jotenkin kammoksuttaa se haju, mikä kirppiksillä on. Nyt ajattelin olevani fiksu ja katsoa kenkiä sieltä, koska yhdet juhlat kesällä. No ko.kirppis ei todellakaan ole mikään siisteyden perikuva. Kerran vielä minulla ei loosia ole, vielä!
ap

seliseli :laugh:

Käviskö ihan piruuttaan kyseisellä kirpputorilla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:laugh:

Ei jumalauta miten nolo ap! :laugh:

Siellä kaatopaikkakirpputorilla on sotkuista, epäsiistiä ja IHAN TÖRKEÄN kalliit hinnat! Kävin juuri viime viikolla ja voin kertoa, että EI KANNATA MENNÄ!! Sikakalliit hinnatvaatteissa ja tavaroissa.

Puhallettavasta krokotiiliuimapatjasta joku pyysi 60 ? :laugh::laugh::laugh:

Peesi. Kävin itse kans viime viikolla ja hinnat järkyttivät. Se paikka on muuttunut todella huonoksi. Epäsiisti ja todella kallis. Yhtään loosia ei ollut mistä olisi halpoja vaatteita löytynyt.
Ei ole enää mun suosikki kirppis.
Huittisissa sen sijaan on yksi todella siisti ja halpa kirppari.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[
Käviskö ihan piruuttaan kyseisellä kirpputorilla :whistle:

Jos oot siltä suunnalta, ni poikkea ihmeessä ja tee huomenna aloitus täällä, et mitä siellä sit oikein olikaan. :D

Okei :D. En kehtaa pysähtyä yhdentoista kohdalla, ap kumminkin vaklaa jossain hyllyn takana :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierasöp:
Peesi. Kävin itse kans viime viikolla ja hinnat järkyttivät. Se paikka on muuttunut todella huonoksi. Epäsiisti ja todella kallis. Yhtään loosia ei ollut mistä olisi halpoja vaatteita löytynyt.
Ei ole enää mun suosikki kirppis.
Huittisissa sen sijaan on yksi todella siisti ja halpa kirppari.

Se kirpputori on kyllä nähtävyys jo sen takia, minkälainen kirpputori EI SAA OLLA!
Huh! Aika romuläjä kyllä.
Tuntuu, että ne vaatteet ja tavarat on kuukaudesta toiseen samoja ja ne hinnat!!! :o :o :o

Lasten bodyt a 2 ?, kulahtaneet t-paidat 2,50-3 ?, ja tosissaan paikan epäsiisteys ja nuhjuisuus vielä oikein lisää sitä epämiellyttävää tunnelmaa...

Missä Huittisissa on mielestäsi siisti ja halpa kirppari...?

Yhteistyössä