Kirppiksillä käynyt ja myymään menossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tiuski

Jäsen
15.02.2008
300
0
16
Ihmettelen että ostaako joku oikeasti esim lasten farkkuja 4?:lla tai paidan 2,50?
Itse en kyllä osta,ajattelin laittaa hinnaksi 2? uudenveroisiin farkkuhihin ja paidat 1?.
Millaisia hintoja itse maksaisitte lasten käytetyistä vaatteista?

Olin juuri eilen myymässä lastenvaatteita kirpparilla, ja hinnoittelin vaatteet kunnon mukaan 20snt-2e, melkein kaikki meni. Aluksi kokeilin pyytää yli 2 euroa kpl, muttei siihen hintaan mene oikein mitään. Uudenveroiset reimat yms on tietysti asia erikseen, niistä voi pyytää reippaastikin.

No, voin maksaa paidasta 2,5e, jos on oikeasti hyväkuntoinen...
Mutta täällä meillä kun pyydetään 2,5e paidasta jossa on tahra, niin en kyl maksa.

Farkkuja en osta ku harvoin, meillä lapsilla collegehousut päiväkodissa ja kotona.
Mut collegehousuista, ellei polvet ohentuneet voin maksaa sen 2,5e.

Esikoiselle jos löytäisin jostain käytetyt hyvät farkut voisin maksaa enemmänkin kuin 4e, mutta pienempiä kokoja en 4e ostele. Paidoissa ihan sama voisin 164cm paidasta 2,5e maksaa, mutta 92cm en.

juuri itse myin kirpparilla lasten vaatetta esim. farkkuja 3,5-4e ja kaikki meni. sekä paitoja oli myös samaan hintaan ja kaikki meni myös.kannattaa kokeilla ensin vähän enempi ja laskee sitten hintoja jos ei mene. Tieten jos tarkoituksesi on ihan vaan päästä eroon niin halvalla ne lähtee. Mä halusin oikeesti vähän tavaroilleni vastinetta ja sitä sainkin ihan hyvin.

Kai tuo riippuu aika paljon mallista. Esim. vanhan mallisista/värisistä/kuosisista en maksaisi edes 1e, mutta sellaisista, mitä kaupasta hakisin, voisin maksaa jopa 5e. Itseäni kiinnostaa myös tämä keskustelu, kun juuri aion mennä lasten pieneksi jääneitä myymään.

Edellisellä kirpparikierroksella jäi yhdet 80cm farkut ostamatta, kun hinta oli 4 euroa. Jos niissä olisi ollut jotain mieleistäni extraa, esim. brodeeraus, olisin ehkä tuon verran maksanutkin, mutta perusfarkuista en.

Tytön 92cm mekosta maksoin 5e pitkän miettimisen jälkeen. Normaalisti kipuraja menee siinä 4-5e paikkeilla ja vaatteen pitää olla ehdottomasti ehjä, siisti ja tahraton. En ymmärrä miksi likaisia ja rikkinäisiä viititään raahata kirpparille ja yritetään vielä saada rahaakin niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:
En kyllä ikinä maksaisi kirppisvaatteesta 4 euroa :o En lastenvaatteista enkä aikuistenkaan... Uudesta vaattesta voisin tuon 4? maksaa.

Jaa. Itse olen ostanut mm. lähes tonnin uutena maksaneen Ajattaren nahkatakin 70 eurolla, Cincia Roccan villakangastakin satasella (uutena tonnin pintaan sekin), Lapselle Ikksin mokkatakin 20 eurolla, SAK:in olkalaukun 10e...

Erona nimimerkin vihreä sateenvarjo preferensseihin, en ostaisi vaatetta uutena, joka maksaa 4 euroa.

Yhteistyössä