Kirppis gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aavis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aavis

Vieras
Millä hinnalla yleensä myytte kirpputorilla vauvojen/lasten vaatteita? Meneekö kaupaks 1-3 ? hintaiset siistit vaatteet? Esim. bodyt 1-1,5 ? ja kokoasu 3 ? (housut + paita tai "leikkipuku")

Jos todella haluaa vaattidensa menevän, kannattaa pitää alhaisia hintoja. Bodeja alle euron ja ehkä joistakin uusista/ihan uuden veroisista 1-1,5e . Kaupoistakin saa kuitenkin alennuksista (esim. 2 bodya 5 e) aika halvalla noita lastenvaatteita, joten eivät ne käytetyt oikein kirpparilla voi kauheasti maksaa.
:)

Ei sulla sattuis siinä olemaan poikien vaatetta, koossa 86-92?

Itse möin kirpparilla vauvojen vaatteita hintaan 0,10-3 e, toppahaalarit ja vk-haalarit kalliimmalla, hyvin meni kaupaksi. Vähän merkistä riippuen hinta...ja siitä mitä itse olin siitä maksanut. Tai mitä itse maksaisin kirppiksellä kyseisestä tavarasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei sulla sattuis siinä olemaan poikien vaatetta, koossa 86-92?

Itse möin kirpparilla vauvojen vaatteita hintaan 0,10-3 e, toppahaalarit ja vk-haalarit kalliimmalla, hyvin meni kaupaksi. Vähän merkistä riippuen hinta...ja siitä mitä itse olin siitä maksanut. Tai mitä itse maksaisin kirppiksellä kyseisestä tavarasta...

Heippa!!
Mulla varmaan löytyis...Mitä olisit vailla??

Nii piti äsken viel sanoa, että jotenkin tää euroaika on tehny vaikeeks tän hinnottelun... Tosin ei mikään muukaan maksa samaa kun markka-aikana. Taas tätä vanhan jauhamista :)

Yhteistyössä