V
vieras ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
NonniKiitos vaan itelles.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
munkin pitää siellä kierrellä joku päivä, kun on sopivaa aikaa =) ja viedä tietty lisää tavaraa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
munkin pitää siellä kierrellä joku päivä, kun on sopivaa aikaa =) ja viedä tietty lisää tavaraa
![]()
eiiiii ap![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
![]()
eiiiii ap![]()
Mä kiertelen sen joka kerta kun käyn siivoamassa, eli lähes päivittäin. Ja aina on jotain mukaan tarttunut.
Tosiaan tänään oli se uusi koju josta löysin enempi ostettavaa ja sitten yhteen kojuun oltiin tehty täydennystä josta löysin sitten sen takin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
![]()
eiiiii ap![]()
Mä kiertelen sen joka kerta kun käyn siivoamassa, eli lähes päivittäin. Ja aina on jotain mukaan tarttunut.
Tosiaan tänään oli se uusi koju josta löysin enempi ostettavaa ja sitten yhteen kojuun oltiin tehty täydennystä josta löysin sitten sen takin![]()
se josta löysit mustan takin? se on se mun :ashamed: ja se on avattu eilen! =)
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
![]()
eiiiii ap![]()
Hmmm...no sitten mä sekoitin. Kun mun mielestä mä tongin sen kojun jo eilenkin ja muinakin päivinä. Tosin saattaa olla että se takki oli väärässä kojussa.
Nimittäin se oli erään äidin kädessä ja äiti kysyi tytöltään, että haluaako tämä sen ja tyttö halusi vielä miettiä. He laskivat sen siihen kojuun...ja mä sitten ikäänkuin niinkun nappasin sen :ashamed:Siis he olivat jo poistumassa siltä kojulta ja pohtimassa sitä asiaa myöhemmin uudestaan, eli en mä sitä heiltä "varastanut" sentään
Paitsi melkeen :ashamed:
Mutta ei sun ois kannattanut kertoa, että sä myyt LINDEXIN takkia VITOSELLA! Koska sehän on ihan ylihinta. Näin ainakin tän mun uuden perskärpäsen mielestäToki saattaa olla että hän ajattelee ettei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa
![]()
Mä tätä takkia kattelin likalle normihintaisena ja sitten uudelleen alehinnalla. Mutta jätin silti ostamatta. Nyt kun sen sai vitosella, niin ei tarvinnut kahdesti miettiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Mun löytöjä http://vaaleanpunaistasilkkinauhaa.blogspot.com
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
![]()
eiiiii ap![]()
Hmmm...no sitten mä sekoitin. Kun mun mielestä mä tongin sen kojun jo eilenkin ja muinakin päivinä. Tosin saattaa olla että se takki oli väärässä kojussa.
Nimittäin se oli erään äidin kädessä ja äiti kysyi tytöltään, että haluaako tämä sen ja tyttö halusi vielä miettiä. He laskivat sen siihen kojuun...ja mä sitten ikäänkuin niinkun nappasin sen :ashamed:Siis he olivat jo poistumassa siltä kojulta ja pohtimassa sitä asiaa myöhemmin uudestaan, eli en mä sitä heiltä "varastanut" sentään
Mutta ei sun ois kannattanut kertoa, että sä myyt LINDEXIN takkia VITOSELLA! Koska sehän on ihan ylihinta. Näin ainakin tän mun uuden perskärpäsen mielestäToki saattaa olla että hän ajattelee ettei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa
![]()
Mä tätä takkia kattelin likalle normihintaisena ja sitten uudelleen alehinnalla. Mutta jätin silti ostamatta. Nyt kun sen sai vitosella, niin ei tarvinnut kahdesti miettiä![]()
no toihan on ärsyttäväää...voi elämä noita ihmisiä... mut siis onkohan munkin tavaroista puolet vaan kuljeteltu vääriin looseihin.... eiiiiii...... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Mun löytöjä http://vaaleanpunaistasilkkinauhaa.blogspot.com
ihana se vihreä sydän tunika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:chef, olit juu käyny munkin loosissakiitti vaan!
![]()
eiiiii ap![]()
![]()
no toihan on ärsyttäväää...voi elämä noita ihmisiä... mut siis onkohan munkin tavaroista puolet vaan kuljeteltu vääriin looseihin.... eiiiiii...... :/
En mä usko että muutkin tavarat ois väärissä paikoissa. Se oli varmaan vaan se takki kun se oli niin ihana, että sitä hypisteli niin moni![]()
Mun loosiin oli ilmestynyt 4 jonkun muun lehteä, mutta omia tavaroitani en ole muualta löytänyt. Eli kyllä mä luulen että ne ihmiset on oikeesti aika harvassa, jotka vääriin looseihin kamaa tunkee.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Nuo ponit ois kelvannut mullekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi chef, sulla näyttää niitä "perskärpäsiä" olevan enemmänkin. Alkuperäinen hintojen kommentoija kun ei ole ollut paikalla koko päivänä vielä
Ei se tosiaan tyhmä, joka pyytää mutta oikeasti sä maksat hirveitä hintoja halpisvaatteista.
Alkuperäinen kirjoittaja iii:Mä läysin aivan ihanan pienen keinutuolin jonka maalasin vaaleanpunaiseksi tyttöjen huoneeseen![]()
Gymboreen vaatteita edullisesti, täysin uusia, 2-5?/kpl
se josta löysit mustan takin? se on se mun :ashamed: ja se on avattu eilen! =) [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Tosiaan tänään oli se uusi koju josta löysin enempi ostettavaa ja sitten yhteen kojuun oltiin tehty täydennystä josta löysin sitten sen takin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkulainen:se josta löysit mustan takin? se on se mun :ashamed: ja se on avattu eilen! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Tosiaan tänään oli se uusi koju josta löysin enempi ostettavaa ja sitten yhteen kojuun oltiin tehty täydennystä josta löysin sitten sen takin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Oletko vaaleahiuksinen ja usein pitkähkö hame päällä? Oliskohan ollut myös silmälasit?
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Nuo ponit ois kelvannut mullekin![]()
kiva tietää et joku muukin ois ne ostanutMä tykkäsin noista vaikken hirveästi ole näistä uudemmista aikasemmin välittänytkään
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi chef, sulla näyttää niitä "perskärpäsiä" olevan enemmänkin. Alkuperäinen hintojen kommentoija kun ei ole ollut paikalla koko päivänä vielä
Ei se tosiaan tyhmä, joka pyytää mutta oikeasti sä maksat hirveitä hintoja halpisvaatteista.
no hintataso on se mikä on ja mä kyllä maksan siististä käytetystäkin vaatteesta vielä mielellään kunnon hinnan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkulainen:se josta löysit mustan takin? se on se mun :ashamed: ja se on avattu eilen! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Tosiaan tänään oli se uusi koju josta löysin enempi ostettavaa ja sitten yhteen kojuun oltiin tehty täydennystä josta löysin sitten sen takin![]()