Kirppis tilitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "arg"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"arg"

Vieras
Maanantaina kävin aamulla heti tilitykset ottamassa, kuitissa lukee että ovat 4 pankkipäivän sisällä tilillä. Ei näy tänään vielä, mahtaisiko huomenna sitten se neljäs pankkipäivä olla jos maanantaita ei lasketa?

Viimeksi kun kyseisessä paikassa oli myyntipöytä niin kuitissa luki että on 1-3 pankkipäivän sisällä tilillä. Ja meni silti viikon verran, jolloin kävin jo kysymässä rahojeni perään että onko tilinumero varmasti oikein kun rahoja ei ole näkynyt. Kas, kun kotiin pääsin niin rahat olikin siirretty tilille.

Ärsyttää, olisi vähän sille rahalle käyttöäkin kun pesukone sopivasti päätti lahota tiistaina ja kestää kestää...

Ensin maksetaan sikamaiset paikkamaksut ja proviikat, sitten odotellaan kyllä omia rahoja vaikka miten pitkään..

Tuolla kirppiksellä ei käteisenä otto vaihtoehtoa ole edes. :( Sitten on aina tälläistä odottelua, minulla on 6 kertaa tuolta pöytä ollut ja ensimmäisellä kerralla oli rahat jo samana iltana tilillä vaikka tilityksen otin vasta klo 17 paikkeilla, muuten niitä onkin lähes poikkeuksetta saanut käydä kyselemässä.

.Kirppiskin on liiketoimintaa josta maksetaan kaikenlaisia kuluja,palkat,vuokrat,tel-maksut,vakuutukset,sähköt,puhelimet... jospa niillä on rahat tiukilla niin sit lykkäävät tilityksiä. Paljon parempi kun antasivat käteisellä,en ole kans tuommosesta kuullutkaan.

.Kirppiskin on liiketoimintaa josta maksetaan kaikenlaisia kuluja,palkat,vuokrat,tel-maksut,vakuutukset,sähköt,puhelimet... jospa niillä on rahat tiukilla niin sit lykkäävät tilityksiä. Paljon parempi kun antasivat käteisellä,en ole kans tuommosesta kuullutkaan.

Mutkun sama homma on ollu jo pari vuotta, ja ei ne MUN rahat mitenkään heidän kuluihinsa vaikuta. MINÄ olen maksanut yhteensä 50e paikkamaksuja ja 80e proviikkaa heille.

Ja siis yhden ihmisen pulju, omistaja ainoa työntekijä.

[QUOTE="arg";27090721]Mutkun sama homma on ollu jo pari vuotta, ja ei ne MUN rahat mitenkään heidän kuluihinsa vaikuta. MINÄ olen maksanut yhteensä 50e paikkamaksuja ja 80e proviikkaa heille.

Ja siis yhden ihmisen pulju, omistaja ainoa työntekijä.[/QUOTE]

Niin mut koitinkin vaan selittää,että ehkä siellä käytetään sinunkin rahojas kulujen maksuun samoin kun muiden asiakkaiden ja sitte te joudutte omianne odottamaan,yks kaunis kerta et saa niitä ollenkaan kun rahoja ei vaan ole. Eri asia jos annettas käteisellä eikä tilin kautta,josta se yrittäjä juuri maksaa muutkin menonsa.

Oletko miettinyt sellaista, että sillä kirppiksellä saattaa olla kaikki sinun rahasi koossa vasta viikon päästä siitä, kun sinä olet myyntisi lopettanut? En tiedä tuosta kirppiksestä, mutta olen kuullut joidenkin yrittäjien sanovan, että kun heillä ihmiset maksavat paljon korteilla, niin voi mennä kymmenenkin päivää ennen kuin rahat tulevat heidän tililleen. Tiedä sitten, tuli vaan sellainenkin seikka mieleeni.

Yhteistyössä