Kirppis valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
tai no enempi ihmetystä.
Ostetaan palstalla oli ilmoitus että halutaan ostaa kantoreppu nimenomaan tiettyä merkkiä. Minä sitten heti samana päivänä kun ilmoitus oli laitettu niin pistin hänelle sähköpostia ja kuvat yms. Mutta ostaja ei vaivaudu ilmoittamaan onko kiinnostunut. Laitoin vielä muutaman päivän päästä uuden viestin että onko kiinnostunut minun repusta, mutta ei taaskaan vastausta.
Tiedän että hän ei ole ilmoitusvelvollinen mulle, mutta ärsyttää ettei sen verta viitsi nähdä vaivaa että vastaisi.
Kuuluuko teille tapoihin vastata samantyyppisiin viestihin vaikka ette olisi tuotteesta kiinnostunut?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mua nyt hävettää kun lupasin yhdelle laittaa kuvan repusta jossa pystyy kantamaan isoa lasta, ja siihen meni sit muutama päivä ennenkuin sain kuvan otettua. :xmas:

Mutta laitoit kuitenkin. Ja tuossa oli kuitenkin kyse että sinun piti se kuva ottaa jne. hänen ei tarvitsisi laittaa kuin viesti että kiitos vaan, mutta ei kiinnosta. Nyt ärsyttää jo niin etten myisi edes reppua hänelle jos nyt ilmottaisikin itsestään.

mulle käynyt pari kertaa niinkin, että olen laittanut kuvia - ei ole mennyt perille! ja sitten tiukempaan sävyyn pistät perään viestiä, että no???? ja toinen vastaa ettei ole saanutkaan kuvia. silloin vähän hävettää :ashamed:

Yhteistyössä